Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 hvordan merker man at man har det? og hva må evt gjøres med det?
semilie:)Fødeklar Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Det merker du veldig( sorry ekle detaljer) men det kommer grønt og gult verk ut -som på et vanlig sår..... Hvis du har det sånn, sett rompa i en balje med grønnsåpevann, flere ganger om dagen (3) ,det kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå