Maibabyventes Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Dro en tur på sykehuset for å sjekke om vannet gikk tidligere i dag, og det hadde det visst ikke gjordt. Ikke godt å vite når en sitter på do. Alt viste seg å være i orden, og hadde 1 cm åpning. Men etter at jordmor sjekket modning har det kommet blodblandet utflod, og det har svidd veldig. Er dette normalt? Håper sjekken gjør at ting skjer litt raskere:)
-spent- Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Tror kanskje det er normalt ja. Jeg har det ikke sånn, men har fryktelig menssmerter og kynnere nå.. var også på modningssjekk i dag. Vil vel tro dette også er normalt. Heldig du er som har åpning, selv om det bare er en bitteliten en:) Jeg var ikke noe den enda, var bare litt myk så regner med å vente en stund til. Når har du termin?
Maibabyventes Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2007 Har termin mandag, så håååper at ting skal skje snart..har en følelse at jeg kommer til å gå nesten to uker over..og det frister ikke!! Har ikke hatt noe kynnere eller murringer i ryggen etter sjekken, men det kommer vel når jeg skal legge meg. Så det blir vel enda en våkenatt tenker jeg. Lenge til din termin da?
-spent- Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 okay, får håpe for din del at det skjer noe snart da. Håper ikke du går over tida. Føler jeg også vil gå over tida, men håper virkelig ikke det, hehe. Har termin 4.juni jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå