Gå til innhold

Noen som har byttet lege under sv.skapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her og jeg, siden det er størst sannsynlighet for å få respons hos dere som har gått lenge... Har noen av dere byttet lege under svangerskapet? Var det helt uproblematisk? Blir takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det, og har ikke opplevd noen problemer i forhold til det. Vandrejournalen min måtte endres.. Men det er en liten bagatell, heldigvis.

Den nye legen reagerte ikke nevneverdig på det, heller.. Han bare.. "nå, ja, du har jo ikke vært her før.." da jeg kom med magen og fortalte jeg tross alt var gravid i 25. uke. Hehe.

Men, nei, ingen problemer. Jeg er bare glad for at jeg gjorde det!

Skrevet

tror ikke det skal være vanskelig! har vurdert det selv, men siden jeg har så kort igjen orker jeg ikke bry meg med det nå!

Skrevet

Jeg flytter neste uke, uke 33, og blir nødt til å skifte lege, men pratet meg legen min og fikk alt jeg trengte å ha med meg videre fra journalen min, så skulle ikke det være noe problem sa han... Håper bare på å finne en flink lege for jeg var så fornøyd med han jeg hadde, men kan ikke kjøre ti mil til legen liksom... :(

Skrevet

Eg skifta fastlege på nett. Enklet som bare det!

Skrevet

jeg gjorde også nettopp det, enkelt å greit på nettet og nye legen er mye bedre enn den forrige, skjønner ikke at jeg ikke gjorde det før. ingen som spurte hvorfor eller noe. men har en fast jordmor jeg har gått til hele tiden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...