Karomamma Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Min verste Tårnfrid-uke noensinne er snart over, heldigvis. Nå er det bare tirsdag som kommer igjen og innimellom er det en deilig langhelg!! Jeg vil sende gode klemmer og varme tanker til alle sammen, spesielt til dere som har det litt kjipt om dagen. Kan bare si at jeg synes det er stort å få lov til å lese det dere skriver og deler med oss. Selv om det noen ganger er vanskelig noen ganger å sette ord på medfølelse, vil jeg si at alt blir lest og husket!! Kos dere med småttisene og kjærestene og klem godt på alle rundt dere i helgen!! Klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 *snufsesnufs* Go`klem til deg også Karomamma:-) Kos deg i helgen og nyt dagene! Natta:-)
Reveenka Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Græbber til meg en klem, jeg! Så kan du godt få en tilbake også! Syns egentlig det høres litt kult ut med den tårnfriduka di, jeg - men skjønner at det ikke er like stas hvis det er jevnt kjør dag ut og dag inn.... Har hatt travel uke jeg også, med mormoren min som vi har byttet på å sitte hos - nå blir det planlegging av begravelse og forberedelse til samvær etterpå(for det skal jo være hos oss såklart....). Og innimellom skal jeg jobbe litt - begynner med en festlig nattevakt som starter i kveld......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå