Gå til innhold

Vann

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som gir vann til sine små? Leser at det kan man bare starte med, men lurer litt på hvorfor og når.

Jeg skal nå alltid lure på så mye rart også da ;-) Kanskje jeg bare skal legge meg hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helluen

Tror det er vanlig å gi litt vann når de ikke drikker så mye mm eller mme. Men har lest at det kan være greit å venne dem til smaken av vann ganske tidlig fordi da kan de heller få det om de blir tørste på natta senere.

Jeg har begynt å gi Camilla fenikkelte hehe, hun synes ikke det er særlig godt hehe..lager skikkelige grimaser og det meste blir spyttet ut igjen...morsomt synes jeg da

Skrevet

Vi har begynt å gi Sebastian vann på teskje, og vurderer sånn "tuttekopp" når han mestrer flaska.

Vi ble fortalt at det ikke var nødvendig å begynne med vann når de var helt små for de får i seg det de trenger av væske gjenom mm/mme, men etterhvert som de vokser til kan det være greit at de venner seg til smaken av vann for det kommer jo til å være hovedvæskeinntaket etter at de kutter ned på mm/mme og får fast føde. Hvis de får det når de er for små risikerer mann visst at de drikker seg mett på vann og ikke vil ha pupp/mme, og får da ikke i seg det de trenger av viktige nærinsgsstoffer.

Her blir junior stroppet fast til vippestolen, får på smekke og mammaen sitter foran og lager brumbrum og namnam lyder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...