mamma39 Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Du svarte meg på innlegg om min manns mor med bukspyttkjertelkreft med spredning til leveren.(hun har vist flere svulster i leveren) Bare lurte på en ting? Du skrev at de 2 pasientene som kom inn på din avdeling, var"friske" . Hadde dem smerter, gådt ned mye i vekt osv. ? eller bare dårlig form? Moren til mannen min har nå blokkert nerver, + smertestillende.Veldig slapp sier hun,og gådt mye ned i vekt. Har tatt cellegift, blir vist dårlig av den sier hun. Takk igjen for svar. Og at du har tatt deg tid til og svare. ;=)
BettyBoob Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Hei, ikke noe problem å svare deg, vet man har mange spørsmål når noe sånt som dette skjer.... hun ene hadde gått mye ned i vekt ja, hun viste meg et bilde av hvordan hun så ut før og det var mange kilo. Han andre hadde vel mistet litt, men ikke fullt så mye. De var "friske" og oppegående, hadde kun hatt symptomer kort tid (litt smerter i magen + damens vekttap) Det er vanlig å bli veldig dårlig av cellegift.... ønsker deg og din familie alt godt i denne vonde tiden!!!
mamma39 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2007 hei og takk for svaret. Svigermoren min orker nesten ikke og være oppe, har vist veldige smerter,litt bedre etter de blokkerte nervene i magen. Hun hr også hatt veldige smerter i magen og ryggen i noen mnd, før de fant ut hva det var. men kan dø tidligre av cellegiften, tenker da på hvis man blir veldig dårlig av den? Ha en god helg.
BettyBoob Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 pasientene jeg var borti lå stort sett i sengen de siste 3 mnd også. Men såvidt jeg vet fikk de ikke cellegift. Det var bare å utsette dem for ekstra ubehag. de dør ikke av cellegiften, men som sagt det blir bare å prøve å forlenge det som ikke kan unngås. Hun har sikkert valgt å få cellegift. Jeg ville i samme situasjon takket nei og bare gått for smertestillende. Man blir veldig dårlig av slike kurer..
mamma39 Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2007 hei. Takker for svarene, på spørsmålenen mine(våre) Ha en god pinse. ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå