Gå til innhold

når de tar vannet..............


Anbefalte innlegg

Skrevet

når dem "tar vannet" på sykehuset...........hvordan gjør de det????

kom bare til å tenke på dette............regner med noen her inne vet det kanskje????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he skal prøve å huske,lenge siden, Jeg lå på sykehussenga og spredde bena frahverandre akkurat på samme måtesom når demsjekker modningen, puttet hun "fingrer" + en instrument til å stikke hull i fosterhinnene. Tror det var slik, var så stresset med rier og pusting og pesing skjønner du, fulgte liksom ikke med hva hun gjorde:)

Skrevet

Okey...............da ble jeg litt klokere=)

Takk for svar=)

Skrevet

De bruker en dings i plast som ser ut som en lang, flat heklenål.

Skrevet

Ja, de måtte ta vannet på meg og sist....husker ik exakt hva de brukte, men det var som en tynn pinne ting ;)

 

hehe...god å forklare jeg ;)

Skrevet

Høres overkommelig ut.......hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...