♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 når dem "tar vannet" på sykehuset...........hvordan gjør de det???? kom bare til å tenke på dette............regner med noen her inne vet det kanskje????
Mirakelungen Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 He he skal prøve å huske,lenge siden, Jeg lå på sykehussenga og spredde bena frahverandre akkurat på samme måtesom når demsjekker modningen, puttet hun "fingrer" + en instrument til å stikke hull i fosterhinnene. Tror det var slik, var så stresset med rier og pusting og pesing skjønner du, fulgte liksom ikke med hva hun gjorde:)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2007 Okey...............da ble jeg litt klokere=) Takk for svar=)
Enitsirk79 Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 De bruker en dings i plast som ser ut som en lang, flat heklenål.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Ja, de måtte ta vannet på meg og sist....husker ik exakt hva de brukte, men det var som en tynn pinne ting hehe...god å forklare jeg
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2007 Høres overkommelig ut.......hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå