Gå til innhold

Når sov babyene deres natta gjennom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når fikk de da siste måltidet?

Gutten min er snart 12 uker, og spiser fremdeles hver 4 time, også på natta. Men det er kanskje vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ganske vanlig at han ikke sover natta gjennom enda, og hver fjerde time, er ikke ille syns jeg:)

Eldste var 6 mnd når han sov hele natta, og minsta var 4,5 mnd.

Skrevet

Nei, hver fjerde time er ikke ille! Ikke misforstå.. Jeg klager ikke på det..=)

Takk for svar!

Skrevet

Min sover ikke igjennom ennå. 7 mnd gammel.

Skrevet

Det er nok veldig forskjellig. Vesla mi sover natta igjennom og starta med det da hun var ca 2 mnd. Hun har kolikk da, så alt i alt er det nok ikke noen drømmesituasjon. Kanskje hun tar igjen på natta det hun ikke får sovet på dagen, ikke vet jeg.

Skrevet

Neida, skjønte at du ikke klaget:) Du bare lurte;)

Men, jeg kan også skjønner at du ser frem mot at han sover hele natta da. Gjorde jeg ofte, hehe:)

Skrevet

Hun sov hele natta fra hun var 2 måneder. Frøken bedaglig =0) Får det vel igjen nå når prinsesse nr 2 kommer =0)

Skrevet

Han har nettopp begynt å sove fra 19 til 07. Blir 5 mndr 4.juni:-)

Skrevet

Knøttet begynte å sove gjennom hele natta ganske tidlig. Allerede da han var 3 uker sovnet han gjerne klokka ett og våknet ikke igjen før 7-8. Nå sovner han rundt ti og våkner ikke før 7-8 og har gjort det siden han ble 2 mnd. Men tror ikke det er veldig vanlig, for mange blir overrasket når jeg sier det.

Skrevet

min gjør det ikke! er 8,5 mnd

Skrevet

Ja, skjønner at det er veldig forskjellig.. Savner natta ja, selv om hver 4 time er ganske behagelig=) Bedre enn 2 timer som det var den første mnd.!

Men han sover nesten ikke på dagen heller han da.. Når han har sovet på dagen er han lett og legge på kvelden, men når han ikke har sovet på dagen så er han ganske umulig og legge på kvelden!

Men nå har han sovet siden kl.18.30, fikk da også mat.. Så nå har han jo holdt lenge..

Skrevet

Prinsessen vår sover nesten hele dagen, hun våkner vell i 7-8 tiden om kvelden å da er hun våken til 3-4om natten sover i 5timer til8 om morgenen, får mat å stell så sover hun 6,5 timer til så får hun mat å stell å pludrer litt, så sover hun egentlig hele dagen... Noen som kjenner igjen dette? ;)

Skrevet

Min er 2 1/2mnd å sover fra 21-22 til 7-8...så sovner han men en gang etter mat og sover til ti eleve.Sover 3-4timer i strekk midt på dagen også..så vi kunne ikke hatt det bedre.Men vi får det sikkert igjen når han får bein å gå på....så nyter det så lenge vi kan=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...