Gå til innhold

Flere som har opplevd at magen plutselig har eksplodert??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste to ukene har magen min bare est ut, og da mener jeg stoor forskjell! Får så mye kommentarer på den, og folk som ikke kjenner meg særlig godt, tør til og med å spørre om jeg er gravid nå:) Nesten uvant følelse, plutselig bomper jeg borti folk når jeg skal smyge meg forbi..hihi..litt som elefanten som tror den er ei lita mus:)Tror jeg må ha spist skikkelig skippern mat i det siste, for lillemann virker som om han vokser bra:):) Er i uke 21 nå forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... Jeg var litt bekymret for at jeg ikke hadde fått noen mage, men de siste ukene har den bare est ut og jeg har fått en fin liten kul:) Synes det er kjempegøy å endelig se gravid ut.

Skrevet

Ja, det er litt gøy, ikke sant?:) Ser jeg ikke lenger så pløsete ut. Er du langt på vei da?

Skrevet

Har hatt det litt sånn jeg også. Er i uke 21 nå og plutselig føltes magen så stor og spent. Nesten så det kjennes litt tungt å puste i noen dager. Men så roet det seg litt igjen og føles bedre. Kanskje den lille lå litt på tvers, kanskje jeg var litt oppblåst i tillegg eller kanskje kroppen bare trengte noen dager på å venne seg til bredere last? Fostre vokser i rykk og napp og plutselig har de en vokseperiode så magen eser 2 størrelser på 1 1/2 døgn!

Skrevet

Hei.

jeg hoppet over pløsestadiet og fikk fotball med en gang...

Er i uke 14, men de fleste tror jeg venter tvillinger.

Heldigvis er det bare magen som er slik og ikke resten av kroppen.

Venter nr to. Lillebror er bare 16 mnd. Kan være noe av årsaken.

Det blir veldig sspennende å se hvor datte ender...

Skrevet

er snart i uke 15 og i dag føler jeg at magen min skal sprekke, føler den er blitt større over natten og jeg føler meg så øm å sprekkferdig i magen...

helt sykt dette=)

skal det være slik så tili?

Skrevet

Jeg er i uke 20 nå, men ser kanskje litt pløsen ut enda... Hehe, det er iallefall stor forskjell fra uke 18... Mamma var kjempe svær med meg, så jeg tror nok jeg kommer til å bli ganske stor jeg også... Hehe... Gøy å kunne vise frem magen litt da:)

Skrevet

JAAAAAAA, den kom fort gitt!!!! :-)

Jeg er også i uke 21 og magen kom veldig plutselig den siste uka.

Tror samboern min liker det, han har ikke virket særlig interessert før, men nå må han bort å kose med magen hele tida. :-) Det er jo fint, da blir jeg litt stolt liksom.

Og jeg fikk så dårlig balanse plutselig, får bare til å gå i helt flate sko nå. Måtte dra å kjøpe meg noen gull-moccasiner, litt glamour må man jo ha...

Skrevet

Jepp, jeg er i uke 23 nå og de siste to ukene har jeg est ut noe så sinnsykt. Det var mangen på jobben som ikke hadde fått med seg at jeg var gravid men nå vet alle det.

Skrevet

JA! Idag sa det bare POFF! Og jeg ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei, men jeg er blitt fort stor begge gangene tidligere også.. Men nå er det tredje gang, går vel kanskje litt fortere da... Men jeg er jo "bare" i uke 13 også da... Hvor skal dette ende...

Skrevet

Hehe... Jeg er i uke 22 og har hele tiden fått kommentar på at det ikke er lett å se at jeg er gravid. "Å, du har bare en sånn liten en du.. " har jeg hørt flere ganger. Mange har også blitt overrasket da jeg har fortalt at jeg er gravid. De siste dagene derimot har magen virkelig fått fart på seg! Plutselig er den "i veien" for meg. Litt kjekt også, selv om jeg hele tiden har vert glad for å være så nett og liten. Nå kan man i allefall se magen tydelig. ;)

Skrevet

Haha, måtte le da jeg leste innlegget fra Sally Ann, med balansen:) Ser for meg litt klumsete gravid dame, hvor magen bare vaier fra side til side:) Er det vanlig forresten, at man får dårligere balanse når magen blir større?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...