Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 noen som vet hva som er maks bidrag far kan betale for et barn på ett år? når man har en ordning gjennom nav? lurer veldig..
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Er vel ingen grense på det, spørs jo helt hva far tjener og du selv tjener det da... Men 100% bidragsforskudd fra staten er 1250kr mnd...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 PierC (håper du ikke piercer prinsessa di...) du tar nok feil. Klart det er en grense på det når man går gjennom Nav. og det komemr an på barnets alder og hvor mange sjettedeler hver av foreldrene skal betale. Alt finner dere på bidragskalkulatoren.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Hehe, ''jo selvfølgelig gjør jeg det,stikker en nål i ho hver kveld...''.... ehhhh, nei blir nok ingen hull der før hun ber om det selv ( vanlig hull i øra altså) og resterende evnt den dagen hun er gammel nok.. Det jeg mente var at bidraget blir jo da regnet utifra hvor mye far tjener,mor tjener, om far deler bosted med noen,om det er andre barn i husstand til far som det sørges for, og vet at hvis far tjener så og så mye ( over 600 000 elns?? ) så kan det også søkes om særtilskudd?... Så derfor ingen ''fasit'' på hvor mye som er maks bidrag... Det var nå ihvertfall slik jeg forstod at HI spurte om..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Men det ER en grense når det går gjennom Nav... De rekner etter hva det koster å¨forsørge et barn, iog det er det faste satser på. Og det er satt en makssats, dette finner man alt om på bidragskalkulatoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå