Gå til innhold

Nå kommer det ut mye rart.......


moccan

Anbefalte innlegg

Nå har det vært annerledes siden natt til onsdag. 1. natta hadde jeg sterke kynnere hele natta. Fikk ikke sove. Skjedde ikke med 1. og 2.mann. Med andremann sov jeg til og med gjennom riene. Drømte at satt fast. Våknet med 2 minutter mellom.

 

2. natta gikk slimproppen. I dag har magen jobbet jevnt og trutt. Og det har kommet ut litt rester etter slimproppen. Masse slim.

 

Lurer på om fødselen er rett rundt hjørnet? Mannen min kommer ikke hjem før tirsdag kveld. Lurer på om jeg skal be han komme tidligere hjem???? Men vil liksom ikke starte noe styr hvis det ikke er igang. Har alltid brukt litt tid på fødselene. 1.mann brukte jeg 3 døgn, 2. mann 8 timer (lett fødsel). Vil ikke rope ulv....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å bli undersøkt? Da kan du liksom se om kynnerne dine er noe mer enn kynnere eller rier? etterpå kan du kalle etter gubben, hvis han likevel ikke vil komme og støtte deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende dah!!! :o)

 

du kan jo kontakte JM for å få en kontroll å få se om det er noe i gang da... ;o)

 

ønsker deg masse lykke til i hvertfall! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg megarolig og venter på mannen kommer hjem. Han kommer imorgen kl. 16........måtte be han om det....ble litt redd for at det skulle starte. Har sterke kynnere og så kommer det slim (ikke utflod). Kynnerne er vonde og jeg har nedpress og vondt i ryggen. Har hatt god tid på de to andre fødslene, så regner med at det går bra :o) Lurer på om dette blir mai-barn :o) Eller om det er kroppen som spiller meg et puss hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at mannen din kunne komme hjem litt tidligere. Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...