Gå til innhold

Har dere fortalt det??


solelsker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har dere begynt å fortelle det til folk rundt dere? Jeg har egentlig lyst til å holde det hemmelig i noen uker til. Er bare 5/0. Men jeg er så sprekkeferdig!!!!!! Så tenker jeg at det er dumt å si det for tidelig hvis noe går galt.... Veit ikke jeg... Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 7+0 og har sagt de til famillie og nære venner... klare ikke holde de hemlig jeg hehe... men som sagt de e ikke så kjekt å gå rundt å si at man mista og at de ikke gikk bra.. men krysser fingrene for dej og håper de går bra.. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca. 8 uker på vei å har fortalt d til min nærmeste familie og et par venner. Skal på UL i dag å hvis alt ser bra ut så skal svigers få en gledelig nyhet på hytteturen i helga:) Er alt bra så blir det ikke noen hemmelighet lengre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 5+3 uker på vei. Er også usikker på om jeg skal fortelle det til andre. Skal til min første kontroll når jeg er 7+1 uke på vei. Tenkte jeg skulle prøve å holde det hemmelig til da, men jeg vet ikke om jeg klarer det:o). Kommer nok til å fortelle det til foreldre og søsken.

 

Skal på vennetur til syden i min 11. uke så da kan jeg nok ikke holde det hemmelig lengre for venner heller:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+6 idag, og alle rundt oss av familie og venner vet utenom min familie. Samboer har ikke klart og holde det hemmelig, selv om vi ble enige om å kun si det til svigermor. Men vi venter til juli med og fortelle til min familie. Det er jo ingen fare for at de får vite det av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi og venter til juli med familie. Venner begynner alt å få mistanke; vi var flere på kafe her en dag, da den ene venninnen min plutselig utbryter; du ER ikke gravid er du? For du hadde vel sagt det?! Jeg ble helt paff og måtte ro som en gal :P Vil ikke si det før vi er over 8.uke.. Det er jo ikke sååå lenge til (5+5 i dag). Gleder meg masse, for jeg fikk nettopp vite at en annen av mine venner venter barn ca en mnd før oss - hun kommer til å bli kjempeglad for selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du vil fortelle må være helt opp til deg selv. Vi er alle forskjellige, har forskjellig forhold til vår familie og har ulike behov -- også dersom vi skulle være uheldige å miste. Jeg synes du skal fortelle det, når du selv føler behov for det -- alle vet jo at det er en vis risiko når du er så tidlig. Og dersom du sliter med diverse plager, kan det jo være greit at folk omkring deg vet hvorfor og kan ta hensyn.

 

Slev er jeg nå 8+4 og har ikke sagt det til noen -- men min mamma gjettet det selv, da :-) De andre gangene har vi ikke sagt det før uke 14-15. Tror ikke vi kommer til å si det til noen andre før etter uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+3 og har ikke sagt det til noen enda. Mannen min som holder igjen, da han er redd for at noe skal gå galt igjen. Er enig i det og vi vil nok prøve å skjule det 2-3 uker til i hvert fall.

Har en plan på hvordan vi skal si det til svigers så håper ikke noen gjetter det først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt det helt hemmelig til forrige uke, men når kvalmen kom var det ikke lett å skjule noe for vennene mine på skolen lenger. Så de fleste på kullet vet det nok nå. Og mamma og pappa. Men jeg venter med å si det til resten av familien til vi har vært til ultralyd når jeg er 9+0, hvis alt er bra, så sier vi det da. Det er til og med bursdagen til farmora mi! Også her er det mannen min som holder mest igjen, men denne gangen er det egentlig greit. Sist sa jeg det til ganske mange veldig tidlig, og så mistet jeg, og det ble litt dumt. Var veldig greit at de beste venninnene mine visste det, men alle andre...

Men denne gangen skal det gå bra!

 

Jeg er forresten 6+6 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...