KristineMed2Sønner<3 Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er nå 17+0 og har ett hvitt belegg på brystvortene mine hver dag. Spesielt om morgenen og kvelden. Når jeg peller det av, renner det bittelitt gjennomsiktig veske ut av dem. Kan ikke skjønne at det har kommet så tidlig:S Andre som har det?
Mamma til snart 4 Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 jeg spurte nettopp om dette selv. er i uke 20. fikk det denne uken. . råmelk var det vist og noen sa at jeg ikke måtte framkalle det. husker ikke helt hvorfor da.
Fabelaktiv Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Hoho - ikke meningen å "mobbe" men jeg var sikker på at du hadde kjøpt deg en gjennomsiktig stellebag eller noe slikt jeg væske heter det når det er flytende (ps - jeg er ikke en slik som henger meg opp i småfeil men nå var jeg sikker på at det var kommet noe KULT på markedet
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2007 Haha, ja jeg så det selv rett etter jeg hadde lagt inn innlegget:P Litt flaut;) hihi. Men jeg fremkaller ikke denne væsken heller ser dere, det bare pipler ut.
prøvekluten+3små Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 hahha,jeg klikka og inn,nyskjerrig på denne gjennomsiktige veska:oD
Fabelaktiv Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 er nok ikke no å gjøre med det - du får legge inn litt ammeinnlegg så du ikke bløter deg til da greit å se at produksjonen er i orden, men litt kjipt allikevel - kan jo skjønne det -også litt trist med den kuuuult veska da
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har også sånn hvitt belegg..Er vel melka som holder på å komme ja.. Men mi er ikke blank, men litt rødlig, vært litt blod, men er nesten borte nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå