Gå til innhold

Singelmamma (nicket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan går det med deg og jentene? Jeg så i profilen din at du er fra møre og romsdal. Fødte du i Ålesund,har det kommet sykehus hotell der nå,fikk du og babyen være der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Prøvde å sende deg en pm, men mailboksen din er full ;-)

Er ikke så ofte jeg har tid til å stikke innom lengre :-)

Går bra med oss, men det går i ett. De to store jentene mine er hos mormor og morfar på tur, og vesla sover på fanget. I dag vil ho ikke ligge for seg selv å sove, så jeg får ikke gjort noe likevel. Men slike dager må man regne med. Vesla vokser som bare det, men jeg gleder meg til ho er noen uker større og begynner å komme inn i litt mere rutiner ;-) Da kommer jeg meg litt mere ut også, og så håper jeg på bedre trillevær snart!

Det er sykehushotell i Ålesund nå ja, og vi fikk være der. Ganske fint, men jeg likte likevel bedre barselavdelingen, det ble litt ensomt på hotellet når man ikke er to. Man ble rett og slett isolert. Og jentene kunne heller ikke bo der, eldste skulle jo på skole likevel. Så jeg var rimelig klar for å dra hjem med en gang, men når jeg bor langt unna og skulle inn igjen til føllings prøve 3.dagen kunne jeg jo ikke det. Det er ikke bare bare å kjøre halvannen time en vei alene med en baby for å ta en blodprøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...