Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Da jeg var på jobb i dag , dattet ned stolen med en gang (det ble knust )og falt jeg ned , fikk kjempe vond i magen og ryggen med en gang , og jeg ble svimmelt og svettet jeg mye, etter 15 minutter ble jeg roligere og lå meg i sofaen på jobb, men jeg var ikke i ro ,og hele tiden ventet jeg på blødning, det ver kjempe ubehagelig opplevelse. og har fortsatt vond i ryggen ,er veldig bekymret og kjenner litt bevegelse.er 22+4 i dag.om jeg skulle miste det , ville det skjedde til nå? er det noen som her opplevd sånn og hadde det fint? trenger litt beroligere ord.!!!!!!!!!!
enpå3ogenpå1 Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Uff da, det hørtes ikke no særlig ut. Men jeg regner med du fallt på rumpa? Jeg er bare 14 uker og har ikke peiling, men siden du er urolig så ta kontakt med fødeklinikken da vel? Heller en gang for mye... ikke sant. Det går sikkert fint :-)
MOGM Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Forrige gang jeg var gravid falt jeg ned med en stige fra ca. 2.5 m. Da var jeg ca. 20 uker, men alt gikk bra. Jeg ble utrolig mørbanket, ingen brudd heldigvis, men en arm som ble ubrukelig noen uker, og noen lår som var helt svarte på innsiden. De første timene etterpå merket jeg ikke noe liv, men når jeg fikk i meg litt søt saft var det full fart igjen, og alt gikk helt fint med den lille :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå