Gå til innhold

Når får man mage?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her. Er ca 5+5 og føler jeg ser ut som om jeg er flere måneder på vei. Er nok helst luft og hormoner... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar nok noen uker til før magen kommer desverre;-) Jeg venter nr 2, da jeg ventet første hadde jeg ikke mage før jeg var nesten fire mnd på vei. Men det er jo litt forskjellig. Veldig koselig når magen kommer, jeg ble skikkelig stolt av den lille kulen min iallfall. Gleder meg veldig til magen kommer skikkelig fram nå også!

 

Vi får bare vente i tålmodighet! ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er oppblåst, jeg.

Har nok ingen mage enda.. Sist fikk jeg mage (så man så den gjennom klærne) i uke 23. Håper jeg får mage litt før nå, det er sååå vakkert med gravid-mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 6 og er så opplåst at jeg syns det er pinlig. Ikke noe fin form på magen, ser bare ekstra feit ut. Går ikke an å holde inn magen heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff jeg er i samme båt, og jeg føler meg helt blæh med oppblåst mage som begynner under ribbena og ser ut som jeg ikke har gjort annet enn å spise i 8 uker! OG JEG SKAL TIL SYDEN DEN 3. JUNI :-(

 

Egentlig er de 3-4 første mnd en ufyselig tid, og den mann som sier at en gravid kvinne som ser oppblåst ut, trøtt, henger over doskåla, irritert og fyrer seg opp over ingenting,har rett i absolutt alt (jada alle menn, månen er en ost!!) og vil bare sove, er verdens vakreste.... vel de juger bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...