Gå til innhold

AT DET GÅR AN !!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 2 dager igjen til bryllupet - og i går og i dag er det 3 av gjestene som hadde takket ja til å komme ringt å sagt at de ikke kan komme allikevel!

Han ene hadde en tynn unnskyldning om at han ikke fikk byttet vakt på jobben - men ærlig talt - slik må man ordne FØR man takker ja til å komme i et bryllup!! Vi betaler faktiskt pr.pers. og siste justering på maten var jo 2 uker før. bordplasseringen er jo skrevet ut - bordkortene har jeg brukt mye tid på ...helt bortkastet ! Blir så fornbanna altså!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send dem regning på kuvert prisen....

Skrevet

ja det frister faktisk!!

Skrevet

Men hvis det er han som ikke kan komme kan ikke hun komme ihvertfall da? Spesielt hvis hun er ei venninne av deg eller noe slikt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...