Gå til innhold

Utradisjonell bryllupsfest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har tenkt å gifte oss på tinghuset (i Oslo), men har ennå ikke kommet fram til hvilken type fest vi ønsker. Her hagler ideene - alt fra vanlig bryllupsfest på et lokale (med taler, 3-retters og bryllupskake og vals) til leie av lokale med tapas (evt ta med den nærmeste familie+forlovere ut og spise middag etter vielsen og så kommer resten av fam.+venner til tapas og fest i et leid lokale i åtte-tida f eks) til å kutte ut middag og bare invitere til fest f eks på en irsk pub, men med innlagt servering av litt småretter da. Jeg synes det siste forslaget med irsk pub hadde vært utrolig kult og artig. Da hadde det blitt en skikkelig uhøytidelig fest som vi i og for seg liker veldig godt med leie av band som spiller og god stemning. Men ulempen da er at jeg føler jeg ikke kan gå i så fin kjole, og jeg hadde liksom tenkt å ha brudekjole selv om jeg giftet meg i tinghuset...og så er det litt stas med taler og litt ordentlig middag også da... Uff, er sånn i tvil. Noen som har vært i noen utradisjonelle bryllup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres kjempe spennende ut.blir nok en minnerik dag for både deg og gjestene..

har bare vert i tradisjonelle bryllup sjøl.. men husker d va ei her inne for en tid tilbake som skulle ha western-bryllups.

skikkelig gjennomført der servitørene hadde salloon klær, gutta cowboyhatt og revolver, ja skikkelig stil på d.

mannen skulle gifte seg i bukse, skjorte, vest og cowboyhatt. ho skulle ha n brudekjole, men som passet den stilen.

høres kjempe morro ut.

du kan jo ha brudekjole sjøl om du har festen på en irskpub, men du må gjerne velge en litt røffere utn langt slør og slep?

fingermat e jo kjempe godt og d blir en løsere stemning emm 3retters middag.

vi har et ganske tradisjonelt bryllup, men skal ha koldtbord sånn at timene med bordet ikkje føles så lang og for å få en lettere stemning og ikkje så stivt om du skjønna.

Skrevet

Veldig morsomt med litt utradisjonelt. Alt trenger ikke alltid å være A4 spør du meg.. Så lenge du og din kjære er enige så er det jo ikke noe problem :)

Skrevet

Da jeg bodde i Irland, var det flere som hadde mottagelser på puben, og det var bruder i full pakke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...