Go i magen Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Tulla på 4 uker er sulten. Når hun får flaska drikker hun litt før hun hyler helt sinnsykt. Ikke ved alle matinger men ved mange av de. Noen som har opplevd liknende? Hun hiver seg over flaska når hun får den, men så tar hun noe og setter i å skrike. Ser ikke ut som det er magen for å trekker ikke beina opp under sg eller noe. Kjøpt Dr. Brown flasker idag og ikke blitt bedre av det. Hun liker mme hun får også. Blitt verre og verre de siste dagene nå. Trenger hjelp før vi blir gale her. Ser at jenta mi har det vondt. Sukk.......
Go i magen Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. mai 2007 trenger fortsatt hjelp hvis det finnes noen som kan hjelpe.......
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Er melka for varm eller kald ? Hvordan holder du henne når hun får mat ? Noen barn som er plaget med nakken kan ha problemer med spisingen. Ble hun tatt med vakum f.eks ? Kanskje du bør undersøke henne hos en manuell terapaut. Grunnen til at jeg nevner det er at snuppa her var krakilsk å amme når hun var liten, sprella som en ål. Og det viste seg at en virvel var ute av ledd og måtte klikkes på plass.. Klart hun ikke likte å ligge sånn å få mat da. Er jo sikkert ikke det, men ha det i bakhodet Sånn ellers, kanskje hun har luft i magen, kanskje hun ikke er sulten når hun får tilbud om mat, trykk i ørene vil føre til at hun får vondt når du legger henne ned.. Ville ringt helsestasjonen og hørt i morgen, de vet nok råd
Brokade Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Kanskje så enkelt som at hun må rape og det stopper henne i å spise mer mens hun er sulten. Hold henne godt over skuldera di og klapp henne forsiktig på ryggen for å se om det er rap.
hårsår Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Nå er jeg ikke helt sikker, men er det flaskesmokken hun ikke liker. Hun er egentlig sulten, men når hun får smokken i munnen blir hun "skuffet". Vet du sa at du hadde byttet flaske, men er det en spesiell hun liker ekstra godt som du kan prøve med? Jeg får ihertfall den reaksjonen når jenta gråter og jeg gir henne smokk. Da suger hun og kjenner at det ikke kommer ut noe melk, og blir på en måte skuffet og gråter helt til hun får ekte pupp =)
Go i magen Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2007 Hun her var også som en ål når jeg ammet henne. Var helt umulig å legge til brystet. Nå får hun mme på grunn av at produksjonen min aldri kom seg på tross av pumping og amming annenhver time i tre uker. Hun reagerte ikke slik jeg beskriver i begynnelsen når hun fikk flaske. Kommet mer og mer i det siste. Skal ringe kiropraktor i morgen tenkte jeg. Også helsestasjonen. På natta får hun flaske i senga når hun ligger helt flatt. det går alltid bra. kanskje det er noe med nakken da? Når hun får flaske ellers ligger hun i armkroken eller med underarmen min under hodet. Dette går bra noen ganger men ikke alltid.
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 prøv å legge henne i senga og gi henne flaske - sånn som i løpet av natta. du skriver jo at det går bra, så verdt å prøve å gjøre på samme måte om dagen også. det kan jo være at nakken plager henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå