Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så alene i dag. Alle tankene følelsene og vondtene. Noen dager går dette bra andre ikke er det ikke sånn. Hormoner!!!!!

Mannen min er borte i dag og kommer ikke hjem før i morgen kveld og har bare 18 dager igjen til termin. Søv dårlig og har vondt i bekkenet og har de siste dagen vært mer sliten en vanlig. Har to døtre fra før som også krever sitt og kjenner at jeg ikke har helt overskudd til alt de krever. Samtidig er det ganske langt til sykehuset og føler at jeg må ha det sånn noenlunde klart og ryddig tilfelle det skal skje noe. Har snakka med ei veninne som skal komme og hjelpe hvis noe skjer men det er ikke helt det samme som om mannen min var her :(

Så blir jeg litt sjalu ved tanke på at han kan ha livet sitt gående som før. Han er på noe sosialt i kveld med god mat og drikke +++. Og når det gjelder drikke så håper jeg han har vett nok til å være ganske måteholden når det gjelder alkohol. For å ligge å føde med en som stinker alkohol orker jeg ikke.

En del klaging men måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke greit å gå rundt med stor mage og flere barn :/. Du skal vite at du ikke er den eneste som går rundt å føler deg ensom om dagen. Jeg har en mann som leser til eksamen. Og er mye alene hjemme på kveldene. Gleder meg til det er over. Klem!

Skrevet

huff da. ja det er ikke så greit bestandig...

sender en klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...