Gå til innhold

Er vi manger her inne som er kommet i uke 36 + / - ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan har dere det ang graviditeten??

Er selv 36+2 i dag

Her er formen ganske bra, føler magen er sunket litt nedover, en del kynnere (ikke vonde)....mindre aktiv han inni der, men så er jo plassen blitt miska en del oxo ;)

Ellers verker bekkenet noe surt innimellom, sliter litt med urolige bein og litt dårligere søvn nå enn ellers...bare vanlige ting egentlig!

Blir spennende å se hvordan denne fødselen blir og hva tid den starter denne gangen mtp at jeg født 20 dager før tiden sist...

(røykte desverre den gangen, ikke denne....kanskje det oxo hadde litt i at jeg fødte før.....)

Tipper jeg får to uker før denne gangen, men det er bare ren gjetting ;)

Ellers gruer jeg meg ikke sååå mye enda til fødselen, kanskje når riene kommer og jeg husker bedre...? hehe...spennende hvertfall!! Planen min er hvertfall badekar og lysstgass ;) Så får vi se hvordan det ender opp....jo og skal ha med faren og ei veninne ;)

Men kan ikke klage ellers, gleder meg vilt til og treffe han, og la storesøs se han oxo!! (Hun er 6 år)

Hva med dere da??? =) Hvordan har dere hatt det frem til nå, og hva er deres tanker om fødselen ?? Planer o.l ?? =)=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei er 36+4 i dag. Formen er så som så. Mye trøtt og sliten og føler meg helt tappet for energi i blant. Men nå er det ikke lenge igjen:)

Har en sønn på snart to år så det er ikke lenge siden sist.

Ønsker å føde på fødestuen og benytte meg av badekar. Pappaen skal være med og massere som sist gang:) Håper fødselen går raskt og greit som første gang, men prøver å ikke tenke så mye på det. Kan jo være annerledes denne gangen.

Gleder meg masse til å hilse på lille jenta, og til å kose meg i sommer med familien. Masse lykke til:)

Skrevet

Hei på deg :)

Jeg er 35+2 i dag...

Sliter med BL jeg også, noen dager mer enn andre. Lei av å ha vondt i grunn, så håper det bedrer seg raskt etter bebisen er ute.

Har litt kynnere også, men det er til å leve med.

Største problemet mitt er at den enda ligger godt i seteleie. Det bekymrer meg veldig! Ikke har jeg lyst på setefødsel, og ikke har jeg lyst på KS.

Har hatt to ukompliserte, raske fødsler fra før, og så virkelig frem til å oppleve det igjen. Redd for komplikasjoner også... :/

Skal til vending om 1,5 uker, så får se da hva som skjer.

Håper jo i det lengste at den skal snu seg selv, men har en dårlig magefølelse.

Begge mine første kom før termin, og jeg har aldri røykt. De kom 18 og 15 dager før. Passet meg i grunnen godt :)

Gruer meg overhodet ikke hvis det blir en "normal" fødsel.

Vondt blir d jo, men jeg overlever.

Pappan skal være meg, så da er jeg trygg :)

Må vel tusle i seng snart, sover ikke like godt hver natt nei. Vondt å ligge, må på do m.m :)

Skrevet

jeg er 36+4 idag.. tiden flyr gitt!!! ikke lenge igjen altså. er veldig klar for å få ut nurket nå. er sliten av å ha vondt i bekkenet og i bena.. skal jo bli deilig å få magen for meg selv igjen:)

gruer meg ikke til fødselen i det hele tatt.. nå vil jeg bare bli ferdig og ikke minst se hun. vet jo ikke hva jeg går til også er det så mange som har gjort det før meg.. så dette skal nok gå bra! deilig å tenke på at neste mnd er vår mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...