Hot Midget ! Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jenta mi er bare 2,5 år , men jeg har såå lyst på ny baby!! Hehe:) Men så var det denne mannen;)....Som jeg først må finne..Så bli sammen med..Så bli ordentlig kjent med..Så være sammen med en stund...Og *så* bli gravid med;-) Er sååå opptatt av å få det skikkelig til neste gang!! Neste mann jeg får barn med vil jeg ha forever!! Og håper og satser på det blir sånn;-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Kjenner at det hadde vært koselig med en liten baby igjen jeg og.. Gutten min er 2,5 år, og hadde hatt så godt av å få en søster eller bror snart..men det skjer nok ikke med det første..
BettyBoob Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 hehe, er babysyk som f.... selv jeg! Har en pjokk på 14 mnd, ny kjæreste (som egentlig er en gammel eks som jeg da har kjent i 12-13 år) så jeg trenger ikke bli kjent med ham helt på ny, og jeg tror han har lyst på barn snart selv....men vi må få flyttet sammen osv først så alt kommer jo til å ta tid uansett, men vil ha barn med den karen, helt klart!
Lillem0ra Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Jeg og, har en datter på 2,5 år jeg og... Har så innihampen fryktelig gjerne lyst på en liten en til... men uten mann er det vanskelig og ikke vil jeg egentlig ha en mann heller Men det finnes jo andre alternativer enn menn og, he he
Snuppa! Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Har så smått begynt å bli det jeg også... Jeg har mann da,og han er snart klar. Så kanskje vi prøver på en til om et år eller noe,er litt redd for å haste meg inn i noe. Vil ikke ha to barn med to forskjellige og være singel,grøss!
Lillem0ra Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Er ikke så gæli å være singel mor til to da... det med flere fedre er vel et større problem vil jeg tro Sku gjerne hatt en drøss med unger jeg, men mann vikke jeg ha
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 jeg ønsker meg å en ny baby. dere får vel sjokk nå men gutten min er bare 5 mnd. har alltid ønska meg to tette:) ønsker meg to gutter- tett, så et opphold, så to jente -tett.
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 har det helt som du HI, blir helt tullerusk av å ikke finne mannen.. men har vel skjønt at jeg kanskje må sosialisere meg litt mer og da hihi.. lykke til!
Manhattan skyline Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Neeeeeeeeei! :-| Grøss og gru, ser ikke for meg barn på en gooood stund ennå.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 25. mai 2007 #10 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har vært babysyk siden jenta mi var 1 år. Nå er hun 3,5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå