Gå til innhold

overtid og vekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye legger babyen på seg på slutten?? er en uke over, og begynner å bli stresset for at dette blir en kjempe baby..

har ligget helt gj.snittlig på symfysemålet, men på en uke ble det sprengt..kan dette være økt fostervann, eller er det babyen som legger sååå mye på seg? noen som kan svare meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I boka mi står det 200-250 g i uken.

Skrevet

det er jo mye..hadde jeg bare fått en UL nå etter en uke..tenk om den lille blir en uke til der inne---og om den da var stor i utgangspunkte blir den jo DIGER..jeg aner ikke vekta på den altså.., men blir stresset av dette..

Skrevet

Jeg gikk to uker over sist- og min gutt var stor ja, men først og fremst lang. Han hadde gått ned i vekt inni magen på slutten mente de. Tror faktisk akkurat det ikke er så uvanlig. Sånne skikkelig overtidbabyer er ofte veldig sultne når de kommer ut og må ofte ha tillegg mens melkeproduksjonen kommer skikkelig igang- de har allerede tært på det lageret som babyer vanligvis fødes med.

Og husk at fett er mykt og "sammenskvisbart" uansett, så om din baby er et par tre hundre gram tykkere enn den ville vært ved termin, så er ikke det noe å bekymre seg for:-)))

Uansett- du kommer til å være mamma snart- masse lykke til med fødselen! Og kos deg masse med barseltiden:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...