Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 hatt så ville fantasier at dere har blitt flaue?evn.hva fantaserte dere om?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 jeg har hatt et par "voldtektsfantasier".....men da har det ikke vært en fremmed mann med altså. Ble litt flau da ja...men har skjønt at det ikke er så uvanlig å fantasere om dette da!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Synes jeg burde løfte denne litt... Bare å følge opp med fler fantasier dere;) Min fantasi, aldri før yttret til noen er: Et rom/stor hall full av nakne ukjente velltrente gutter/menn, MANGE menn, med meg liggende på stor madrass i sentrum. Alle onanerer inkludert meg, Først kommer det inn en jente som hjelper meg å bli mer kåt, hun er jo jente og vet hvordan en jente vil ja det. Så kommer flere menn frem og fortsetter der hun slapp, brystene oralsex ALT. jeg får prøvd ut alle de stillingene jeg noen gang har tenkt på. Anal sex, begge hullene samtidig + oral... alt;) underkastelse, sjefing.. binding, i blinde... ALT!! Deilig!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå