Gå til innhold

Noen som har odenwalder vognpose? den med bamse i..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny vognpose, og leter etter en litt lang en, som vi kan ha i flere år. Babybutikken er utsolgt for mesteparten av poser, og får ikke inn igjen før til høsten. Sitter å leter på internett, noen som har bestilt vognposer derfra? ser på en side disse odenwalder posene, men de er jo fra 500-1000 kr billigere enn i butikken, dette kan jo ikke stemme.. vanskelig å vite hvor stor de er. Hvor langt er det egentlig med 110 cm for en vognpose? har de den lenge da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den med bamse i. Den er kjempelang. Jenta mi er 15 mnd - og jeg er 100% sikker på at hun fint kan bruke den posen hele neste år også. Den er som en liten sovepose.

Men jeg har vet ikke om den holder på varmen så godt egentlig når det er skikkelig kaldt. Syns den virker litt tynn jeg - til tross for dun. Vi fikk den i 1-års gave. Vet ikke om jeg ville valgt en slik selv. Sverger liksom til lammeskinn jeg da.

Vi hadde et pledd i tillegg oppi posen.

Det jeg liker best ved posen er at det går an å snurpe så fint sammen ved hodet.

Vår kostet 1999,- på Fru Lyng.

Skrevet

Hvor lang er den da? på lilleprinsen.no fant jeg den til 900 eller 1100 (var litt forskjell) og de var 105 og 110 cm. Syns det var så rart at den var så mye billigere enn i butikken..

Skrevet

har den med bamse inni,den er 120 cm lang.Kjøpt på barnas hus.,

Og den holder på varmen.Lillegutt har sovet i den hele vinteren,i bare strømpebukser(og event vanlig bukse om det har vært veldig kaldt)og jakke fordi han må ha armene utenfor.

Aldri vært kald i den=)

Skrevet

Oki, da er det nok ikke den lengste posen jeg har funnet på nettet. Hvor mye betalte du for den? vet dere om den selges på nett?

Skrevet

Vi har den. Kjøpte vår på babyshop i jan.2006. Betalte rundt 18-1900 kr.

Dette er ett av våre absolutt beste kjøp. Vi har brukt den nå hele vinteren 2006/2007 og når det var skikkelig kaldt under -7-8 grader putett jeg snuppa langt ned i den slik at bare ansiktet syntes og hun hadde kunn ull genser som vintertøy på seg. holdt seg god og varm.

hun er 15 mnd. nå og vi satser på at den fint holder så lenge vi er avhengig av vogn til henne.

Og at den holder på varmen finnes det ikke noen som helst tvil om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...