Gå til innhold

Rier, rier kom til meg !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 40 er i gang og jeg er KLAR !!!!!!!

Har nå spist en tallerken med grøt med MASSE kanel på - men har egentlig ikke noe tro på at det skal gjøre noe fra eller til......

Men har iallefall gjort d...

Så får vi lokke mannen ikveld da - for DET har jeg tro på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm...

er du her enda da vennen!??

sender over masse fødesstøv *********************************************'***

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

klem..... :o)

Skrevet

Jepp, er nok d. Men NÅ går jeg inn i den "aktive" fasen min. Skal nok trylle dette igang i løpet av et par døgn hadde jeg tenkt...he.he

Men bare send fødestøv min vei du - alle monner drar.......he.he

jeg forteller hvordan dt går

Skrevet

Jeg er på akkurat samme stadie, he he. Skal også lokke mannen min i kveld :o) Har termin i morgen, når har du?

Skrevet

Om en uke :)

Det med mannen funket veldig bra sist.....selv om det han måtte trø til 2 kvelder på rad. Etter dag 2 startet skikkelige rier to timer etterpå....hi.hi

Skrevet

Jeg håper virkelig det. Vil føde nååååååååååå!!!! He he. Hadde egentlig ikke tenkt til å bli så utålmodig jeg, men det ble jeg :o)

Skrevet

Hallo! Jeg har også termin imorgen, rimelig verpeferdig,ja! Skal føde på elverum, noen flere?

Skrevet

Nei jeg hører til Buskerud/Drammen. Artig med flere rundt samme termin da :o) Da kan vi jo klage til hverandre, hi hi. Prøver å ikke klage så mye her hjemme. Har du noen symptomer da?

Skrevet

symptomfri fødeklar kvinne her også med termin 25.mai. Hodet er festet og nå er jeg ivrig på barselstid nå som jeg og forloveden venter vårt første barn:)

lykke til alle sammen:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...