Hilsen Aud Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Hva anbefaler dere av vaskemidler / evnt. tøymykner for babyens tøy? Vasker dere alt til babyben seperat? (f.eks håndlær, sengetøy etc)
Leddgikt Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jeg vasker nesten alt av skittentøy med Neutral vaskemiddel, tror liksom det er bra. Ullklærne vasker jeg med Milo uten parfyme. Jeg vasker ikke barneklær separat. Jeg er ingen ekspert, men vi har i hvert fall ikke problemer med huden noen av oss her i huset...
rød Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Hei! Jeg venter nr 2 i oktober. Første gang vasket jeg alle klær med parfymefritt vaske-og tøymykner. Brukte Neutral mest, men merke er ikke så viktig, det viktigste er at det er parfymefritt. Bynte med parymert når gutten var blitt ca 2 år. Vaket babyens klær og våre klær sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå