Frk. frustrert med alle de små Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 ? pleier ofte å være ett eller aent som blir diskutert hver gang jeg logger meg på om kveldene....hm, ser ingenting i dag:)er både utroskap og porno opptygd kanskje....
MammaDilla Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Muligens om fleec puster eller ikke... Hva tror du? hehe
så var vi 4 Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Vi kan vel starte med våtservietter igjen, lenge siden sist nå
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 VÅTSERVETTER??? Bruker dere det??? FYSJ!!! Det tar knekke på den stakkarslige babyhuden! Her er det kun vann og parfymefri olje! Alt annet er uaktuelt! Dere er dårlige mødre hvis dere forurenser barnets hud med slikt!
så var vi 4 Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Ja og så må man ikke bruke natusan olje, for det er jo livsfarlig.
MammaDilla Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Jaaa... Hvis man bruker natusanolje er man mest sannsynlig ikke glad i barnet sitt!! Hehe
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2007 det har jeg og hørt, det gjelder faktisk de som bruker alle slags natusanprodukter.
MammaDilla Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Men apropo natusan produkter... Har dere prøvd natusan ammeinnlegg? Er det bare jeg eller loer de veldig hvis man i full fart pakker en litt fuktig pupp inn igjen i bh'en?
så var vi 4 Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Ja hvis du vil bli bestemor må du helst unngå de radene der de oppbevarer slike farlige produkter
MammaDilla Skrevet 24. mai 2007 #12 Skrevet 24. mai 2007 Ja, huff.. Jeg er jo et levende lik med en baby.. Mutteren sverget til natusan på alle fire barna. Hun må jo bare ha hatet oss alle fire!! Et mirakel at vi overlevde uten komplikasjoner og varige men...
så var vi 4 Skrevet 24. mai 2007 #13 Skrevet 24. mai 2007 Min mamma var heller ikke glad i sine unger
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #14 Skrevet 24. mai 2007 De setter seg fast i brystvorta også (natusan ammeinnlegg). Men Coop sine derimot- de elsker jeg!!!!
Lykkelige-tulla Skrevet 24. mai 2007 #15 Skrevet 24. mai 2007 ikke mamman min heller.. egentlig ikkerart vi har blitt som vi har blitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå