Gå til innhold

Trenger hjelp av noen.....=( vurderer silikonpupper.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du!

Jeg sitter å tenker på det samme som deg.. Jeg har nå en sønn på 4 mnd som jeg elsker overalt.Fullammer han,og det tar på kan en si..

Jeg spilte håndball og fotball i mange år da jeg var yngre( er 22 nå)

og jeg var ikke flink å kjøpe dyre ordentlige sportsbher (gjett om jeg angrer nå!) så puppene mine fikk litt medfart. Har alltid hatt litt store pupper,brukt 80c de siste årene,er ikke sikker på om det er helt rett str for meg,for puppene ramla alltid ut av bhen liksom.

De har hatt antydninger til å henge, men det var ikke det verste før.Det som plager meg nå er at de er så "tomme" og at alt innholdet har ramlet ned hvis du skjønner!

Er forferdelig lei meg for dette,selv om kjæresten påstår de er flotte.

Kom over ett innlegg i magasinet Woman idag."bikini guide-hvilke bikini passer til deg" og jeg kom under delen der man skulle prøve å få puppene til å se mindre ut. (Det var vel en finere måte for at det skulle stått "Hvordan skjule at puppene henger" spør du meg) Hvorfor skal man få puppene til å se mindre ut liksom?Store pupper er kjempefint,men man vet jo at tyngdekraften tar de fort.

Bikiniene de hadde velgt ut var forferdelig stygge, skikkeli grandma stil.Jeg har alltid drømt om å kunne kjøpe fine 3 kant bikinier.

Har flere venninner som brukte omtrent samme str som meg,med struttepupper som de kunne gå toppløs i hvis de ville.

Jeg forstår at jeg kanskje høres veldig kroppsfokusert ut nå.,men når kroppen forandrer seg så drastisk etter en graviditet ( la på meg 30 kg,har 10 igjen,veide 63 da jeg ble gravid) er det vanskelig å la være å tenke at man en dag vil se flott ut igjen. Angrer veldig på å at jeg ikke var mer i aktivitet da jeg var gravid,ut ¨å gå dere!

Uansett så skjønner jeg hva du mener, man blir utrolig trist av å føle at puppene ser ut som når man er 50 i en alder av ca 20 år. Hvor man interesserer seg for mote og denslags. Var og shoppet i dag,kjøpte med meg en fin topp, prøvde den hjemme , og puppene så ut som en eneste stor masse,eller deig.Hadde amme bh uten spiler på.skal ut å kjøpe push up bh med spiler i morgen selv om jeg ammer, har fått nok av å gjemmme puppene mine nå

Jeg vil gjerne ta brystløft og evt silikon for å fylle de opp hvis de ikke klarer bruke det jeg har inni de ( de føles helt tom når jeg har ammet)

Jeg har faktisk lyst på mindre pupper,drømmer om å bruke 75c.Vil heller ha litt mindre pupper som er faste og fine.

Har sjekket priser på colluseum klinikken i stavanger (privat sykehus) jeg bor og her nede, det koster 36.000 for løft og silikon.Lurer på om man kan få gratis konsulasjon. Prøver å finne ut hvordan ryktet deres ligger an.

Jeg har sett mye fælt i yrket mitt i helsesektoren,og er fullt klar over at det finnes viktigere ting enn pupper.Jeg er ikke puppefiksert,men vil at puppene mine skal fungere i hverdagen de og.

Jeg ringer colluseum når jeg er ferdig med å amme.Blir det flere barn så skal jeg passe på å holde meg mest mulig i form under svangerskapet.

Lykke til :)

Velger å være anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Tenkte bare jeg skulle fortelle litt om mine pupper som har vært i en evig forvanlingsprosess helt fra .. tja .. jeg var atten ?

Mine kom først i femten års alder , ikke så store , men fin form (syntes jo ikke det på den tiden , da var det kun størrelsen som var viktig ) og hadde landet på en 75 B som nittenåring ... helt til jeg ble GRAVID og de ble ENORME ! Fikk noen strekkmerker også og det ene brystet lignet ikke lengre det andre . De gikk ned et år etterpå , men var fremdeles ganske ulike og jeg synes de hang litt (jeg ammet i over 1 år ) , men så strammet de seg opp igjen av seg selv ; dog fremdeles litt ulike og med noen strekkmerker .

Ble gravid igjen etter 3,5 år, og de vokste mindre denne gang , men det venstre ble igjen litt større en det høyre . Denne gangen ammet jeg kun i noen mndr , og de forble i str 80 C i nesten to år .. så ble de litt mindre helt til jeg ble gravid igjen og de ble større . Men etter denne grav. gikk jeg så fort ned , og mistet mye underhudsfett og dermed ble de til lite festlige rullepupper . Jeg tenkte silikon vrs saltvann daglig og var misfornøyd . Helt til (ja, gjett hva som kommer nå ! ) jeg ble gravid igjen ! Vokste som vanlig , men nå ble de sånn passe store og etter fødselen gikk jeg saktere ned og de forble fine ! De holdt ikke en blyant under seg engang .. men så hadde jeg også fått for meg at å massere dem daglig var en lur ting , det synes mannen min og .. hehe og jeg tror faktisk det hjalp. Og nå er jeg altså gravid IGJEN , og den spennende (gjesp ) fortsettelsen av mine brysters metamorfose , fortsetter .

Moralen (?) er : obs, obs .. mye kan skje med hormoner og tid . Kanhende vil du ikke lenger føle behov for silikon etter ammingsperioden . Det kan være lurt å gi kroppen litt tid .

Uansett ; lykke til !

og ps . du ser jo fabelaktig ut med flotte magen der på bildene dine , så ikke glem det . Det er nok mange som misunner deg ditt flotte utsende frk Candy cupps !

Skrevet

hehe takk for det;) var et hyggelig innlegg;)

Er super glad for alle tips og råd jeg har fått av folk her.. takk.. Jeg får vel heller vente litt med dette silikongreiene eller hva jeg gjør... =)

Nok en gang... takk takk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...