Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Så at du er psykolog. Jobber med det lenge? Kan du si meg noen symptomer på at det er på tide å prate med noe? Skjønner du hva jeg mener nå hehehe? At kanskje det ikke hjelper lengre å gå til venninna...
ScaryMama Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er ikke Aga, men kan godt gi deg et svar likevel... Det som ofte er den største indikatoren på at du bør prate med noen er hvis det er noe i livet ditt som har en forstyrrende effekt på flere områder i ditt liv. Det er som regel det man tar utgangspunkt i, men det er vanskelig å si mer om det når man ikke vet mer spesifikt hva det dreier seg om. Håper at det ok at jeg svarte:)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Så det vil si at hvis jeg har blitt dårlig behandlet av sambo i 7 år, å har vanskeligheter med å stole på han nye er en grunn?
ScaryMama Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Ja det syns jeg. Det blir jo et forstyrrende element i det nye forholdet. Uansett så er det sikkert godt for deg å prate med noen om det siden du sikkert sliter med mer enn bare tilliten til den nye partneren din. Hvis du føler selv at du hadde fått utbytte av å prate med noen, så får du helt sikkert det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå