Gå til innhold

Føler meg mye dårligere nå når jeg venter nummer 3, flere?


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Heisann alle gode folk der ute:0)

 

Ikke meningen å være så negativ men trenger noen å dele med dere hvordan det føles nå som jeg venter nummer 3....trodde ikke det var normalt at dette svangerskapet skulle bli så annerledes enn mine tidligere svangerskap.

Jeg føler såvidt at jeg fungerer i hverdagen.Så trøtt og slapp, kjempe kvalm og full av hormoner.

Slik var jeg ikke da jeg gikk med mine to andre barn...selfølgelig hadde jeg litt kvalme og trøtthet da også men nå er det mye verre.

 

Noen andre også som har det sånn eller?

 

Klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp! Du er ikke alene. Men det henger kanskje litt sammen med at vi har mer å henge fingrene i fra før? Jeg for min egen del er mye kvalm, trøtt, sliten, svimmel og har vondt i hodet. har vært kjempe sprek i de to forrige svangerskapene.(jente og gutt)

 

Vi får håpe formen tar seg opp igjen hos oss. Ting blir litt lettere da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje feil og si at jeg er så mye dårligere - men er definitivt mer sliten. Kvalmen har vært ille i alle svangerskapene. Men kan ikke huske at jeg var så trøtt. Ikke så rart med full jobb og to barn som skal ha sitt. Tross alt føler jeg meg veldig heldig som er gravid igjen. Satser på at jeg blir i kjempefin form i andre trimester :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap var jeg konstant kvalm i nesten 4 mnd. I mitt andre svangerskap tok jeg ingefærkapsler fra den dagen jeg fikk positiv test, og var ikke kvalm en eneste dag. Til nå har jeg ikke kjent noe kvalme (bank i bordet), men er MYE MER sliten og trøtt enn jeg var i det to første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er også veldig sliten og trøtt. Helt utkjørt når kvelden kommer, så det blir normalt mannen som legger barna... Tror nok det har med at vi har mye å henge fingrene i samtidig som vi burde slappet mer av. De to forrige svangerskapene hadde vi jo bare oss selv og i neste - ett barn å ta oss av.... Også har vi jo blitt littegranne eldre, kanskje.... ;-) Hehe

Kvalmen har kommet tidligere denne gangen også tror jeg... (ihvertfall tidligere enn ved nr 2).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...