Marolla Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Syns jeg har blitt så løs i ansiktskinnet den siste uka. Ser ut som om jeg har lagt på meg uhorvelig mange kilo over natta. Noen andre som har det likens? Er 11 dager igjen til ul-termin.
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jepp, har hatt det slik i mange uker nå og blir bare verre og verre. Spesielt leppene og øyelokkene er utrolig hoven når jeg står opp, men det kommer seg litt utover dagen, ellers er ansiktstrekkene blitt litt utflytende og jeg har nesten dobbelthake (noe jeg overhode ikke har normalt sett!).
Turid Laila Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Jepp ser ut som en skikkelig tjockis i ansiktet! Og jeg som skal i bryllup og være med på bilder på lørdag. Huff og huff!!
Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Venter du jente ??? det er sikkert det såkalte fødeansiktet. hos alle de jeg kjenner som har fått jente har de blitt veldig hoven pløsete i ansiktet noen dager før fødselen.... ta det som et godt tegn du )
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Det er "fødefjes" det...har ingenting å si om det er jente eller gutt da:) Og fjeset blir fint igjen etter fødsel, hehe.
Marolla Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2007 hvor lenge har man fødefjes før man føder da? vil ikke mere nå jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå