*Angelface* Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Har så lyst å gi sambo noe fint siden han har vært så snille med meg.... Noen forslag..Han har forresten ALT:) heeh...
fox`y Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 *gavekort på klær *fint smykke *klokke *gavekort på resturant
MinteMorKine Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 jeg skal gi en ny kortholder jeg, som jeg skal gravere inn navnet hans på.. men han trenger det da=)) det var et tips!!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Jeg kjøpte nylig en babygenser jeg som det stod "daddy`s angel" på..........ble jo ikke gave direkte til pappan da,men jeg ga den til han og den satte han stor pris på å få=) Skal kjøpe en ting til som er mer "direkte" til pappan,synes bare det var koselig med den genseren=)
1+1=2+1+x Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Har kjøpt en bok med barnesanger - Alle de tradisjonelle gode gamle vi voks opp med, Egner etc. Blir nok glad.
jentebabymom Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 billetter til teater eller stand up... alle har godt av å le litt.
Bambi på slankern Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 jeg var og kjøpte gitar til sambo i går jeg... Det er en ting han har ønsket seg, men aldri har tatt seg råd eller tid til... men jeg vet han har lyst å lære seg og spille til den lille.. Han har fått den da, og ble kjempe glad....
tina 79:) Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 min mann samler på fyllepenner, og har ønsket seg en sånn "bordholder" til skrivebordet sitt, så det har jeg kjøpt!
Mini2007 Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Jeg kjøpte psp, med stor suksess.Boys will be boys;)
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #10 Skrevet 25. mai 2007 Når jeg vil vise min kjære hvor mye han betyr for meg så skriver jeg rett og slett et dikt.. Sender det til han på mobilen mens han er på jobb for å lyse opp dagen hans. Er egentlig en toveisgave,for da får jeg maaaaaaasse kos når han kommer hjem:) Og så har han dilla på CSI,så jeg har kjøpt noen sesonger av det til han. Og han setter alltid pris på en romantisk middag:) Man trenger ikke alltid å kjøpe/gjøre store ting. De små tingene blir også satt pris på..
Anquor Skrevet 25. mai 2007 #11 Skrevet 25. mai 2007 vurderer veldig å kjøpe det nye ps3...det er jo svindyrt, men han har så lyst på at han kommer til å kjøpe det selv til slutt uansett....kanskje likegreit å gi det i gave før han kjøper det selv?...bare han ikke kjøper det før fødselen så ellers så skal jeg bestille supporterutstyr til den lille i pappa's favoritt lag og så skal svigerinda mi få trykket på "Heia Pappa" (med pappa's draktnummer),på noen bodyer som babyen kan ha på seg på fotballkamp når pappa spiller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå