Gå til innhold

blødninger og smerter etter spontanabort/senabort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge er det vanlig å blø etterpå? hva med smerter? jeg spontanaborterte i går.. glemte helt å spørre på sykehuset....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig individuelt hvor lenge man blør. Jeg blødde ca 14 dager etter utskrapning. Man skal ikke ha smerter i ettertid (selvfølgelig kan man være litt øm, men ikke smerte-smerter), isåfall bør du kontakte legen din.

Det gikk vel 7 uker før jeg fikk mens igjen, så vær obs på at syklusen kan være litt ustabil..

Leit å høre at du mistet, det er ikke noe gøy:(

Skrevet

hei glemte å skrive at jeg var 14 uker på vei.skulle sette i gang ,men slapp det,,, trengte ikke utskrapning...

Skrevet

Det var sikkert det beste for kroppen din, at den klarte å ordne opp selv mener jeg. Men kontakt legen din hvis du skulle få smerter i etterkant likevel.

Utrolig urettferdig å miste etter 12. uke, når man liksom skal være "trygg". Skal dere prøve igjen, eller er det altfor tidlig å tenke på det?

Skrevet

vi har visst en stund at det var noe feil med babyen,,, den hadde hjertefeil. vi ventet på ny time til kontroll på riksen.. så defror mistet vi så seint.... babyen orket ikke mer... jeg tror livmoren min tømmer resten nå, har litt vondt,og det kommer litt klumper med blod. sorry detaljene..

Skrevet

vi skal prøve igjen,men vil ha dette litt på avstand først.. siden det var en grusom opplevelse i går...

Skrevet

Uff, så trist! Det er forferdelig vondt når det holder på også, men når det går over til "vanlig mens" blir det bedre. Du får tenke at du har en flink livmor som jobber for harde livet.

Håper du får mulighet til å slappe av og ikke måtte gjøre noe spesielt den nærmeste tiden. Og at du har en snill kjæreste som kan passe litt på deg.

Skrevet

Det skjønner jeg godt. Da jeg mistet var jeg nesten usikker på om jeg ville utsette meg for noe sånt igjen. Mye pga smertene altså. Au...

Skrevet

smertene er vonde ja.. blir nesten som en fødsel... får håpe det går bedre neste gang.......

Skrevet

Du får ha lykke til hvis dere velger å prøve igjen!

Fikk helt vondt av deg igår!!

Skrevet

takk for det.. vi skal prøve igjen,men som sagt ikke stresse med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...