Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 og det hindrer meg i å treffe en ny. Jeg jobber 100 prosent, har ett lite sosialt liv pga dette-bruker den tiden om hverdagen på min kjære sønn. Har avlastning når jeg ønsker-noen gode venner også så litt egentid blir det. MEN jeg sliter økonomisk, bor i en trang to roms ( synes ikke den er så fin, nesten flau for å ta inn folk her ) Hvilket varp er jeg liksom? nå har jeg møtt en som er potensiell-men jeg bare ser meg selv fortelle ham hvor trøtt jeg er hele tiden og hvor mislykket jeg er liksom.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 En mann som elsker deg, ser forbi en liten og trang leilighet. ) Han ser den personen du er og gir katta i hva slags leilighet du har, el hvor god råd du har. Dessuten, når man er forelsket får man jo mye mer overskudd!!! Det blir nok skal du se! Klem....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 etter jeg traff typen min lærte jeg meg å slappe av mye bedre høres ut som du er ganske stressa. Så mitt råd er å få deg barnevakt avogtil og kom deg ut på date med fyren, har du bare godt av jeg bor selv i en liten leilighet og ikke noe å være flau over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå