Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 skriver handleliste til babyen.. har fått med kler. kva er viktig/kjekt å ha? flasker? smokk/tutter å ammeinnlegg, hva er best? ull eller engangs?
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Eg har kjøpt ammeinnlegg i ull, har heilt angst for at eingongsinnlegga skal lime seg fast i brystvorta.. *grøss* Kjem evt til å klippe opp ein gassklut og legge den mellom ullinnlegget ved stor lekkasje (det skjer jo ofte i byrjinga) Elles kjem vi ikkje til å kjøpe flasker før vi treng det, ikkje ammepumpe heller. Men vi kjem til å kjøpe inn nokre smokkar til chiquitin, slik at vi har dei (kjem ikkje til å ta dei i bruk før amminga er heilt i orden)
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Jeg foretrekker ullamminlegg, men det er nok en smakssak :-) Kan være kjekt å ha smokk, smokkesnor, flasker, en brystpumpe og morsmelkerstatning i hus sånn i tilfelle. Bare ikke åpne det før du evt trenger det, trenger du det ikke så kan du jo bytte det. Noen kulter, håndklær, nesesuger (suger ut seigt snørr om småen er forkjølet, de kan jo ikke snyte seg selv), babyparacet, termometer, saltvannsdråper, badeolje, noe til å rense navlestumpen med dersom det skulle trengs... Var det jeg kom på nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå