Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Håper alt er bra med den lille og deg:-)
minni09 Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 hei!! jeg hadde som sagt grugledet meg veldig. På UL såg det heldigvis fint ut, legen sjekket blodgjennomstrømningen i navlestrengen, og den så fin ut. Jeg skal tilbake om 2 uker for å se at lillemoren vokser som hun skal, og det er utrolig betryggende at de følger så godt opp:) Det viktigste er at hun sparker og herjer på der inne:) fikk 40% sykemelding også... 3 dager jobb, og 2 dager ro...men det er bare i 4 uker, for da har jeg ferie, så rett i permisjon.. deilig med lang friperiode!!! takk for at du spurte:) fikk du beskjed om å komme tilbake etter 14 dager? det var det jeg gjorde første gangen, og siden det ikke hadde vokst mer enn 0,5 cm fikk jeg UL. ¨Nå sies det at sf målet varierer veldig, og at det er perioder der det kan stagnere litt. Men da er det bra at de følger det opp. .. hvis ikke kan du jo be om å komme igjen etter 14 dager, istf en mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå