Trønderjente82 Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Fikk dere kjøpe bilder andre gangen dere var der også? Jenta vår lå sånn til at de ikke fikk undersøkt årene som går til hjertet skikkelig og jeg skal tilbake igjen om 2 uker. Har så lyst på flere bilder da hun sikkert har vokst litt siden sist:)
Gøril og Jesper :) Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 jeg har fått bilder på alle mine UL jeg.. Har hatt en del for å si det sånn.. Er jo så koselig med bilder av de
litakine og Theodor Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 jeg har og fått bilder på begge mine ultralyder. Men måtte da ikke kjøpe dem, fikk dem gratis
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Ja, fikk bilder begge gangene. Slapp til og med å betale for dem. )
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Fikk 7 bilder gratis forrige gang, lurer på åssen det e nå.
Trønderjente82 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2007 I Trondheim må vi betale 50kr, sikkert et av sparetiltakene til St. Olavs hehe... Tar med penger neste gang også så får vi håpe jeg får kjøpe flere da. Det tar jo ikke akkurat lang tid å ta bildene når de først er i gang da:)
SallyAnn Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Jeg fikk gratis 1. gang men måtte betale 30 kr. andre gangen (fikk 3 stk, begge gangene).
ano`num *17.03.10* Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Får alle gangene her også Her virket den nesten som om det var valgfritt å betale. Jm sa "jeg vil gjerne ha 30 kroner om dere har" Kan egentlig godt skjønne at de tar seg betalt for det også. Med tanke på den økonomien sykehusene har. (Jeg har jobbet på sykehuse, og de nedskjæringene og sparetiltakene er ikke gode for noen til tider)
Trønderjente82 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2007 Ja det gjør ikke meg noe å betale 50kr for bildene:) Det er jo ikke mye for en person, men med tanke på hvor mange som tar UL så sparer de jo sikkert inn litt da:)
prøvekluten+3små Skrevet 25. mai 2007 #11 Skrevet 25. mai 2007 jeg var og på stolavs,men slapp å betale,fordi de fikk egentli ikke til noen bilder de syns var skikkelig brae.så glad jeg har en ul til å gjøre på ) fikk to bilder på stolavs..det ene va ganske greit mens det andre skal lit tolkning til for å se hva som er hva ja..fikk dere mange bilder dere som betalte da?
Trønderjente82 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. mai 2007 Vi fikk 3 bilder, men de var ganske klare og fine. Fikk ett i profil av bare hodet, ett av det ene benet fra rumpa og helt ned til tærne... Akkurat i det hun sparket meg... hehe... Også ett som var tatt litt lengre fra der du fikk se hele overkroppen og en arm. Hvis du sender meg en mail med telefonnummeret ditt så kan jeg sende to av de på mms til deg hvis du vil se?
"husmor"med lille Nora Skrevet 25. mai 2007 #13 Skrevet 25. mai 2007 Eg var på ul når eg var 10 uker, men fikk ikke bilde da.. men var hos spesialist når eg var i uke 12 å da fikk vi bilde gratis:) på ordinær UL fikk vi og:) men da måtte vi betale 40 kr.. men ta og hør før de starter å si t du har lyst på bilder så ordner det seg nok:)
Propellmamma til 2 Skrevet 25. mai 2007 #14 Skrevet 25. mai 2007 Ja, det får du! Fikk et bilde på privat UL, og på vanlig UL fikk jeg kjøpe 3 stk! Da var jeg i uke 20 og fikk kjempefine bilder, t.o.m. et nærbilde av hodet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå