Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Noen som har vært der som kan si noe om det?? Skal ha med ei lita ei på 8mnd.
MammaDilla Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Ja, kjempe bra. Vi har også vært på Solstad hotell der. Billigere, men kjempe dårlig stander..
MammaDilla Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Hva tenker du på da? Vår var jo bare to mnd da vi var der. En natt på Solsrtad og en på pers... Gikk greit med småen på begge steder.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Noen steder pleier ting og være så stress.... at det er et ork og få varma mat,folk blir sure fordi du har med barnevogn... osv
MammaDilla Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Neida, det er ingen stress der. Hotell rommene er jo utstyrt med gode bad og der var sånn barskap der. Jeg tok ut innholdet og brukte det til å oppbevare mme som jeg hadde med i tilfelle jeg skulle ha meg et glass vin Har du med en vannkoker er det enkelt å varme mat på rommet. Der er greit mtp barnevogn. Gi beskjed når du bestiller så får du et praktisk rom som der ikke er styr å ha med vogn inn på Kos dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå