-spent- Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Hei igjen. Skrev et innlegg her i går ang lite liv. Visste ikke helt om jeg skulle ringe føden eller ikke. Det ble ikke noe bedre, og jeg har omtrent ikke kjent noe i dag heller..sittet lenge med nummeret foran meg, men ikke fått meg selv til å ringe. Men nå plutselig kjente jeg litt.. Ikke noe vits å ringe da? Eller?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Ring!! Bedre å ringe en gang for mye!! Spesielt hvis du har kjent mye mindre liv enn vanlig!!
-spent- Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2007 Men har så vidt kjent bittelitt..også har det vært veldig stille leeeenge..før jeg kjente litt på høyre siden på magen nå..
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Ring ring ring! Det er i alle fall betre å ha snakka med dei enn å gå å bekymre seg, så får det vere opp til dei om dei synes det er nødvendig med ein sjekk eller ikkje. Men du MÅ ringe altså!!
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 RIng!!! Bedre å få sjekket om alt er ok enn at det plutselig skjer noe alvorlig med babyen... Ring!!!
-spent- Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2007 hmm..nå som jeg endelig fikk meg til å ringe..så tok de ikke telefonen..
Fia tobarnsmor Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Man skal ikke bare ta kontakt hvis man ikke kjenner noe liv i det hele tatt. Man skal ta kontakt når man merker endringer i bevegelsesmønsteret, og det har du gjort nå!
Fia tobarnsmor Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Dda er det bare å prøve igjen:) Flink jente!
turteline Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 hei du Hvis du ikke kjenner liv på de tidspunkene du bruker, kan du drikke isvann. Det er helt normalt at det blir roligere mot slutten av svangerskapet. Men hvis du ikke kjenner noe liv i det hele tatt bør du ringe til føden slik at du får sjekket fosterlyden.
-spent- Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. mai 2007 drukket kald drikke i dag og rista på magen omtrent, men fint lite som skjer. Er vel helt normalt på slutten ja, er jo bare 11 dager til ultralydtermin, 6 dager til menstermin. har en del menssmerter for tida og..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 24. mai 2007 #12 Skrevet 24. mai 2007 hele den siste uken har jeg gått og bekymret meg for lite liv... vert på nippen til å ringe flere ganger, men så har jeg kjendt et lite dult i ny og ne og derfor bare lagt telefonen fra meg igjen.. men hver dag har den ekle følelsen kommet til bake, og jeg har tenkt at lille har prøvd å "rope" på meg, for å si at alt er ikke bra her inne i magen lenger (driiiit kjip følelse!!!) var hos jm idag, og dette var det første jeg nemte for hun- hun ok meg kjempe alvorlig, og snakket om det her, sjekket fosterlyden leeenge, og alt høtes kjempe bra ut sa hun, men likevel ringte hun til en fødestue her i nerheten (er langt til fødeavdelingen) for å be dem ta meg imot for en sparketest da- ctg- sjekker hjertelyden i en hel halvtime eller mer om nødvendig vi drar dit i morgen ettermiddag (må reise med ferge og greier, pluss ha med to tre-åringer) så litt stress blir det jo, men jeg gleder meg, for rekner med alt egentlig er ok, men da har iallefall jeg gjort plikten min, og fått sjekket, så kan fagpersonaløet avgjøre om det er grunn til å fortsette å bekymre seg eller ikke:)))
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 24. mai 2007 #13 Skrevet 24. mai 2007 ja, så poenget her er selvsagt som de andre sier til deg--- ring
-spent- Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. mai 2007 Har snakket med de nå, og de ba meg komme for en sjekk.. Så da får vi se da. Men alt er sikkert normalt. Vært så nervøs at jeg er helt gjennomvåt omtrent, varmt fra før også da, så må ta meg en kjapp dusj før jeg reiser, hehe. Tusen takk for svar alle sammen:)
Fia tobarnsmor Skrevet 24. mai 2007 #15 Skrevet 24. mai 2007 Flott! Du kommre til å være så lettet over at du tok telefonen, det er ikke bra å gå å bekymre seg! Og hvis det skulle være noen grunn til bekymringen, så får du jo hjelp:-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå