Gå til innhold

Til dere som har brukt canesten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal man påføre kremen? Er det rundt eller midt i for å si det rett ut. Har mistet bruksanvisningen og klør noe sinnsykt der nede så jeg tror det er soppinfeksjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du smører der du klør. Om det er rundt eller midt i er uansett.

Skrevet

kjøp en stikk pille helle. tar ddet mye raskere, salven tar kun sopp på utsiden. . det er helt for j. . . me soppinfeksjon, hadde det nettopp selv. . men pillen tok det samme dag. .

Skrevet

Fikk beskjerd av legen om at man skulle være litt forsiktig med stikkpillen jeg, under svangerskapet. Men kremen er helt safe!

Skrevet

du skal føre den oppi med fingen så går det helt fint, skal ikke bruke den hylsen som følger med.

Skrevet

Takk for gode tips. Jeg har allerede smørt inn stasen og merker bedring allerede :-) Det er forferdelig med den kløen og sviingen altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...