Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Hvordan skal man påføre kremen? Er det rundt eller midt i for å si det rett ut. Har mistet bruksanvisningen og klør noe sinnsykt der nede så jeg tror det er soppinfeksjon...
Mor til en stor og en liten Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Du smører der du klør. Om det er rundt eller midt i er uansett.
Mamma til snart 4 Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 kjøp en stikk pille helle. tar ddet mye raskere, salven tar kun sopp på utsiden. . det er helt for j. . . me soppinfeksjon, hadde det nettopp selv. . men pillen tok det samme dag. .
Carta Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Fikk beskjerd av legen om at man skulle være litt forsiktig med stikkpillen jeg, under svangerskapet. Men kremen er helt safe!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 du skal føre den oppi med fingen så går det helt fint, skal ikke bruke den hylsen som følger med.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Takk for gode tips. Jeg har allerede smørt inn stasen og merker bedring allerede :-) Det er forferdelig med den kløen og sviingen altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå