Mamarosa Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg venter mitt første barn i juli, å må vell snart kjøpe inn litt ting og tang... Jeg ser at Babyline serien er den eneste med Svane-merket, og at den derfor scorer høyt på tester... Men er det noen av dere som har prøvd/brukt den..? Er det gode produkt?
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Brukt disse i flere år til ungene og er kjempefornøyd generelt sett. Eneste er zinksalven jeg ikke synes er så god, eller zinksalver generelt (Babyline sin er ikke verre enn andre zinksalver jeg har prøvd), da anbefaler jeg heller Inotyol salve. Har en gutt med atopisk eksem som reagerer lett på ting og han tåler Babyline serien kjempegodt.
Mamarosa Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2007 Takk for svar Alva, *fødeklar*! Kan du/noen si om det er noe lukt av Babyline produktene..? Sikkert dumt spm i og med at det er en naturlig serie uten parfyme... :/ Synes SebaMed serien som de selger på apoteket lukter SÅÅÅ godt - men det vil jo med andre ord si at den er proppet med parfymetilsetninger da... :/
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 De lukter veldig nøytralt synes jeg. Nå har vi bare shampoen som er et produkt det normalt lukter litt av og det lille som er av lukt er en god lukt, men det er lite lukt ja. Et tips er å kjøpe inn lavendelestrakt og blande 1-3 dråper av den i ca 1/2 ts badeolje (viktig at du blander den i oljen og ikke rett i vannet!) før du har oljen i badevannet. Da får babyen en god duft og blir attpåtil litt ekstra søvnige :-)
Regnbuemor til 2 Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Er også en svoren Babyline bruker. Er veeeldig fornøyd!
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Veldig fornøyd med Babyline og også produktene til Weleda Calendula, sistnevnte har en et veldig godt cremebad og en virkelig god stellekrem. De har også en beroligende badeolje som vi har hatt glede av. Babyline er mye rimeligere enn Weleda, og det gjør jo ikke akkurat noe:-)) Så det ble mest Welrda da gutten vår var baby, og etterhvert som han har blitt større og man rett og slett bruker mer produkter (vasker hår og de blir jo en smule mer skitten etter en dags lek etterhvert) har det blittmer og mer babyline.
Mamarosa Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2007 Hvor får man kjøpt Weleda produktene..? Har sett at flere her inne har nevnt disse produktene...
Mamarosa Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2007 Oidoki! Takk for svar og tips! :-) Da er det visst bare å gå til innkjøp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå