Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 sliter med sove på natta fortiden, ligger bare og vrir meg masse og får ikke sove så i går natt ca 2 fikk jeg sikkelig trang til og vaske og rydde, men ville ikke vekke samboern eller, så tvingte meg selv til og vente til i dag i dag har jeg ikke lenger lyst til og vaske.. rare greier det der, men bare vent til i kveld igjen så kommer jeg til og få trang igjen, noen andre som har det sånn... er så sinnsykt rastløs også heletiden.. Blir gal!!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 hahah hender jeg blir slik på kvelden og.. heheh om dagen orker jeg ikke gjøre noe..
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Ja har det litt slik jeg også. Er halst på kvelden jeg har lyst til å vaske. På dagtid når jeg er alene da orker jeg liksom ikke.. Rare greier du.
Marolla Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Jeg pleier å sette på ei vaskemaskin når jeg legger meg jeg, og så henger jeg opp klærne når jeg er oppe om natta for å tisse.
AnnCoglillepinky=) Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Trang til å vaske... Det hørtes jo flott ut!
Ooni Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Ja, gjett om. Har fått det for meg at alt må vaskes....
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Hehe....nja, sitter å venter på gulvene skal tørke nå....tok 12 vinduer for et par uker siden, vasker en maskin klær omtrent hver dag og smuling på gulvet er IKKE tillatt her!! Men det er jo bedre slikt, da slipper det å være så mye når man tar det pø om pø....+ når jeg kommer hjem fra sykehuset har jeg hvertfall ikke masse å rydde, er nok ganske sliten da om jeg ikke skal ta gulvene og vinduene da!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Kjenner til det der, er en del av redebygginger trangen min Med førstemann vasket jeg leiligheta rundt flere ganger de siste ukene, vegger, tak, gulv, vinduer... og på nytt og på nytt igjen, fikk det aldri rent nok. Det første jeg gjorde da jeg sto opp idag var å vaske kjøkkentaket (!), var bare ånden som kom over meg... Nå har jeg vasket hauger av ullklær, og bekkenet tillater ikke mer arbeid idag. Dessverre, for jeg kunne fortsatt og fortsatt og fortsatt...
jentebabymom Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 jepp!!! vasker hele huset annen hver dag jeg nå....helt hekta. og stryker alt jeg kommer over. sikkelig rastløs hele tiden jeg nå.
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #11 Skrevet 24. mai 2007 Hehe:) Merkelig fenomen det der. Jeg våknet kl tre en natt med en helt syk trang til å gå å vaske badet. Jeg gjorde det ikke og dagen etter var trangen borte desverre...
tina 79:) Skrevet 25. mai 2007 #12 Skrevet 25. mai 2007 Fikk plutselig behov for å vaske hele huset i går, og satte igang med friskt mot, også DØDE STØVSUGEREN. Er det mulig??? Utrolig irriterende. Så nå sitter jeg i sofaen på dag to, og har veldig lyst til å fortsette, men å ligge på alle 4 og vaske lister for hånd er liksom ikke like fristende som å støvsuge dem. Kanskje jeg skal gå og vaske vinduer istedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå