Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 men nå er jeg så provosert at jeg skjelver her jeg sitter!!!!!!! Leste et innlegg på skravle vedr ei som kommer til å arve endel penger og der er det en annen som kommer med noen uttalelser som får det til å grøsse langt nedover ryggen min, så i fullt sinne skrev jeg et innlegg til henne. Fy flate så provosert og sint jeg er nå!!!!!!
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Huff det var en utrolig kjip uttalelse hun kom med ! Skjønner at du blir provosert. Ble det selv og jeg har ikke mistet noen i kreft. Du får trøste deg med at denne personen er veldig lite moden og snever i sin tankegang....
Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Enig med deg, Klatten! Man har lov å bli fly forbanna over en sånn uttalelse :-(
allerhelstNorge Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Heisan, kjære vennna min! Forstår godt at du skjelver, både av sinne og for det du har skrevet. Synes det du skrev var flott!! Hun er tydlig en umoden og uvitende kverulant som ikke helt tenker på konsekvenser av endel uttalelser. Er ikke så lett å ignorere slike kommentarer nei.... Jeg føler med deg, men la ikke slike dumme uttalelser få oppta din dyrbare tid for lenge. Det er hun ikke verdt. god'klem
Plutseliten :) Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Skjønner du ble forbannet...for en utrolig usakelig og provoserende uttalelse hun kom med. Må bare synes synd på sånne mennesker som har et sånt snevert syn på livet og andre mennesker. Synes det er flott at du reagerte og skrev det du gjorde.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Har tydeligvis ikke møtt så mye motstand ennå..... Jeg forstår deg veldig godt.. Er så mange rare uttalelser inne på skravle. Man kan jo lure på om noen av de er vel bevart......
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 du hadde all rett til å reagere.gjorde det jeg å.men svarte ikke. skulle tro hun mente noe annet hvis putene under arma ble røska vekk,og hun fikk møte det virkelige livet.tror slett ikke hun vet hva hun snakket om....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2007 Takk for at det ikke bare er jeg som reagerer på slike idiotuttalelser!!! Sjelden jeg gidder å hisse meg opp over dumme mennesker,men noen ganger blir det bare for mye!
Tiggywinkle Skrevet 24. mai 2007 #11 Skrevet 24. mai 2007 Utrolig snever tankegang.....lite voksent. Får håpe hun ikke lærer "the hard way".... Heldigvis ikke mange som tenker slik.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. mai 2007 Nei takk og lov for det! Men en ting har jeg erfart i løpet av 40 år og det er at vi får vårt alle mann alle, på den ene eller andre måten. Og det gjør oss også til de menneskene vi er etterhvert.....på godt og vondt:-)
Karomamma Skrevet 24. mai 2007 #13 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er bare så utrolig enig med deg, Klatten!!!
Northernlights Skrevet 25. mai 2007 #14 Skrevet 25. mai 2007 Et uforstandig menneske som sier noe sånt.Ikke bruk energien din på det,for det er ikke verdt det. Du har så rett i det siste du skriver =) Har man levd litt lengre,så vet man også at "shit happens"....til den aller,aller beste. Helt uforskyldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå