Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Har ikke hatt dette før.. Har løftet en del på 2 åringen i dag, men det har jeg jo gjordt tidligere også.. Men når jeg går så får jeg plutselige smerter nederst i magen og mot underlivet.. Hva er dette? Er det fordi jeg har løftet for tungt eller noe annet? (er 31 uker på vei)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Ligner det litt på menssmerter? Jeg har iallefall hatt endel av det i det siste...og det er bare at det nodnes der nede! Hvis du er usikker ring jordmor eller fødeavd. og sjekk;)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Tja nei egentlig ikke.. Men er temmelig sliten.. Har vært på bytur med en aktiv 2 åring. Kjenner ikke noe når jeg sitter stille, men så fort jeg reiser meg å prøver å gjøre noe, eller bare gå over stuegulvet kommer denne smerten..
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Kan høres ut som noe lignende jeg har hatt, og jeg fikk beskjed om at det var tegn til bekkenløsning...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Kanskje magen rett og slett er støl og sliten av gåing og bæring..... Miin jordmor har iallefall sagt at det er "vanlig" at man får vondter i magen, men går de ikke bort skal man reagere og heller ta en sjekk! Håper det gir seg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå