Gå til innhold

skal vi vise fram det vi spirer av ideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

legg inn en link da :):)

min:

www.koseposen.piczo.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kommet lenger enn til å sikre meg domenet "elf-wear.com", så foreløpig er det ikke noe å vise fram.... Men hodet er proppfullt av ideer, så jeg håper prosjektet snart er igang. Kjempehyggelig at det er laget et gründerforum her. Det er så gøy å se hvilke ideer og planer som underveis rundt omkring!

Skrevet

Jeg startet opp en butikk og nettbutikk i høst med salg av barneklær, selvfølgelig;-) Jeg syr også barneklær for salg, selvom det i det siste har blitt dårlig tid til nettop det, det tar mye tid å drive butikk og nettbutikk når man er alene, så mitt beste råd er å finne seg en partner, det angrer jeg på, samtidig som jeg ikke vet helt hvem det skulle være..

Nettbutikken min heter www.moia.no og under merket moia ligger egne kjoler.

Skrevet

Startet ifjor høst og har fått så mange kjekke tilbakemeldigner fra foreldre som endelig får babyene sine til å sove! Utrolig gøy:) Vi forhandler Babydream Machine i Norge. Det er en maskin som behagelig vugger barnevognen slik at babyen sovner:)

Legger inn hjemmeisden min her:

www.babysmart.no

Skrevet

hihi! måtte se på den dream maskinen, å den var jo genial, men min mann fnyste godt der! "jammen da venne du jo ungen å bli vugga hele tida.." hihi..! mannfolk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...