mammatilpia Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg ser at flere anbefaler ferdigblandet Nan på reise, men hvordan får man varmet opp de på flyplasser og på flyet???
LivetErEnLek Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jeg bruker aldri ferdigblandet nan, alt for mye styr med å få varmet det. Snuppa mi er sånn at når hun er sulten, så er hun sulten NÅ, og kan ikke vente mer enn høyst 2 sekunder før det blir fulle sirener. Man må enten be noen om å varme det for deg, ha en flaskevarmer, eller varme den i vannbad. Så mitt tips er avent-dispensere, avkjølt vann i flasker så det mangler ca 50 ml og så fylle opp det resterende med kokende vann fra termos når de skal spise. Vi ahr vært ute og flydd flere ganger, og det har aldri vært noe problem å få dette gjennom kontrollen.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Må du smake på det kokvarme vannet i kontrollen da eller?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Du har med deg tomme babyflasker som du tømmer den over på,før du evt varmer den. Ikke noe mer hokus-pokus. Siden den er romtemperert,er det ikke sikkert at du må varme den heller,spørs hvor kresent barnet ditt er
LivetErEnLek Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Nope, har aldri måtte smake på noe av det. De går vel utifra at en som har med seg en baby ikke har planer om å sprenge stedet i lufta? Dessuten er jo babymat/mme untatt fra reglene.
Benni-min Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har brukt det når jeg har vært på reis med nurket, og det er kjempepraktisk. Da lekker ikke flaskene, noe jeg er plaget med ellers. Jeg klipper hull og heller melken i flasken, og ber flyvertinnene varme det opp. Ingen problem. De bruker varmt vann å sette det i. På flyplassen gjør jeg det samme, men går i en kafe eller der de selger annen mat og de varmer melken i microen. Jeg har heller aldri måttet smake på melken. Selv om jeg en gang hadde mme på flaskene (6 flasker totalt). Den gangen hadde en av flaskene lekt ut, så hele sekken var mme. Æsj. Så neste uke skal vi ut å fly igjen, og jeg har vært til innkjøp av små NAN-pakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå