Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Nå for tiden føler jeg at sønnen min tar fullstendig knekken på meg. Han nærmer seg 2,5 år og er vel godt plantet i det som kalles trassalderen. Jeg føler han skal krangle om alt! Jeg føler at jeg er en elendig mor, som tydeligvis gjør noe grunnleggende feil siden han aldri virker fornøyd. Prøver å være konsekvent, så fort han er misfornøyd begynner han å slå meg. Time-out funker ikke for oss! Han gir seg ikke på tørre møkka om det er noe han vil, som han ikke får lov til. Jeg har bodd alene med han hele tiden, men han har god kontakt med faren sin og vi har fast samværsavtale. Han er sannsynligvis litt "bortskjemt" på å ha oppmerksomheten til de voksne rundt seg, for i bhg blir han fort sjalu når andre barn får ekstra med oppmerksomhet. Er det noen har gode råd? Eller som bare vil fortelle om sine erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Dessverre..for lite barn enda her. Men kanskje du skal prøve barnetmitt.com?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå