Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 d har seg sånn at jeg har vært alene med lille mann siden før jul.har nettopp vært på jentetur, og har vært så idiot og klart å forelske med i en Egypter... Ja , dere leste riktig. Men han ga meg bare så mye jeg aldri har opplevd før.. har så inmari lyst ned igjen, muligheten ligger til stede siste uka i juni , skal jeg følge fornuft eller følelser ?? Det har seg jo sånn at de er så strenge der nede, så vi ville jo ikke en gang fått bodd på samme hotell! Hva gjør jeg kjære dere...følelser kan bare ikke styres... selv for alene mødre =(
St.Sunniva Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 tror nok ikke jeg ville fulgt opp der....det er så veldig mye som er forskjellig fra oss, både religion og væremåte. Ikke at forskjellig religion nødvendigvis er negativt, men i mange tilfeller styrer det den andre parten veldig. Man kan jo bli betatt...men er du ordentlig forelsket da??? Det er jo en stooor forskjell. Dessuten ville jeg tenkt nøye over om man blir utnyttet fordi man er turist. Lykke til iallefall, men tenk deg NØYE om...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Syns helt ærlig at du burde styre unna jeg. Er noe helt spesielt når man er på ferie og kobler ut, og virkeligheten virker sååå langt unna! Hvis du skal satse på dette, vil du ganske fort bli innhentet av virkeligheten. Ikke minst setter du han i en vanskelig posisjon ved at han utfordrer levereglene ved sin egen religion, noe som kanskje til syvende og sist vil gå utover deg dersom dette forholdet hadde utviklet seg. Er det ikke bedre å gå inn i et forhold med en mann du faktisk kan se for deg hverdagen med, med tanke på sønnen din?
3 blå Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Helt ærlig, prøv å glem han! Jeg vet det kan høres veldig krast ut, men mest sansynlig er dette en ferie flørt. I tillegg til at du er rimelig ny-singel, så var det sikkert veldig deilig å få oppmerksomhet og gode ord? Han var sikkert sjarmerende og flott, jeg tviler ikke på det. Men vet du hva han gjorde den dagen du satte deg på flyet? Beklager, men ofte er disse sjarmerende innbyggerne veldig sleipe... Jeg forstår at du ikke tror det, jeg har selv kommet hjem fra syden og trodd at kjærligheten i mitt liv var i et annet land. Men det er egentlig veldig tvilsomt... Ingen av oss har svar til deg, du må avgjøre hva som er best for deg, men tenk deg veldig godt om...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 SOm alle de andre sier her: Styr unna. Jeg hadde ikke orket å engasjere meg dersom det bare var DEG i denne sake, men det er tross alt barn med i bildet. Og jeg kan nesten garantere deg at for hver 10.000 historie om jenter som utnyttes av ferieflørten, så er det bare EN som har funnet den store kjærligheten... Nei, har du vett i panna og er en god og ansvarsfull mor så dropper du dette med det samme. Og du.... du er ikke den første turisten han møterm ikke vær naiv. Det rammer barnet ditt
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 huff ja... dere har så absolutt rett så rett, og jg er så vanvittig klar over det... krysser fingre for bedre tider , og takk for gode råd. og ja...barnet er følgelig viktigst av alt ...uten tvil =)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 ja ja.. blei du noe klokere av alle disse rådene?? her sitter vi i kalde nord og hadde ikke vært noe uten oljen som vi bestitter.. jeg har selv treft en egypter og han er verdens nydligste menneske. . med alle reisene mine nedover så har jeg lært utrolig mye om meg selv og om andre kulturer og religioner.. greit nok så har de et mye strengere syn enn oss nordmenn ang det å treffe mennesker fra andre land. spesielt om mann klarer da å bli forelska,så er det sant at vi får ikke tilbringe så mye tid sammen som man ønsker. men her går det faktisk an å leie en leilighet for perioden man er der og kan bo og leve sammen den tiden. alt er mulig! men det må jeg si,reise så langt bare for en mann??hva med alt annet en kan oppleve? jeg personlig elsker det landet og alt med det. det er " levende " mennesker. de skaper ikke problemer som oss. Så der har vi oppe i kalde nord mye å lære!! så jeg syns du skal ta turen,og ta det for det det er. og barnet ditt har det bra så lenge du har det bra,og husk vi vi styrer og bestemmer over vår egen sikkerhet!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Nei, ærlig talt. Det er 99,9% sjanse for at egypteren ike er forelsket i HI. Flere av de fattige egypterne har blitt elskere til eldre, europeiske kvinner. Eller til fete kjerringer med bleket hår. Ofte de som ikek får annen mann her hjemme. Poenget er: En egypter faller ikke for en norsk kvinne annet enn for at han enten vil ha sex eller vil ha trygget sin økonomiske framtid. Så for barnet ditt sin del, HI: Hold deg unna dette,.,, Du vet selv at det ikke blir bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå