Gå til innhold

hei, lurer litt jeg da vet du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstemann kon ca 14 dager før termin. når tror dere at andremann kommer. brukte 4,5 time fra jeg kjente noe smerte til babyen var ute, hvor lang tid tror dere at det tar denne gangen? =) hvis noen vil prøve seg..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går virkelig ikke an å tippe på det, er man heldig har man 2% sjanse til å gjette noe i nærheten.

Skrevet

Vet ikke noe i forhold til å føde før/etter/på termin, men det sies at andre fødsel går fortere enn første, så du bør ikke oppholde deg veldig langt fra sykehuset den siste tiden.

Men du skal vel ha en samtale med lege/jm angående fødsel om ikke lenge? Da kan du ta opp begge deler og høre med dem.

Skrevet

lenge siden du fikk ungen sist da? Er det noen år siden og du regnes som"førstegangs" igjen kan fødselen ta like lang tid som det forrige, kanskje 2 uker før termin også:) Men alle svangerskap er ikke likog det er forskjellig fra gang til gang, jeg tør ikke å si noe sikkert men, det sies jo at det går raskere å føde når man er fleregangsfødende:)

Skrevet

Veeel- de sier jo at det oftest går fortere med nummer to. Men- har ei venninne som hadde styrtfødsel med førstemann et par tre dager etter termin. Hun fikk beskjed om å hive seg i bilen ved første tegn til rier med nummer to. Men med nummer to måtte hun hjelpes i gang over to uker på overtid ( hadde da nesten 4 cm åpning, så de tok vannet) og hadde en helt normal fødsel som tok rundt 8 timer.

Men statistisk sett, så er det vel mest sannsynlig at du føder innenfor de 14 dagene før termin og at det vil gå rimelig raskt!

Lykke til:-)))

Skrevet

ok! takk for svar.bor ca tre kvarter fra sykehuset, så greit å dra innen rimelighetens tid da kanskje. det blir nesten akkurat tre år mellom barna. så mest sannsynlig blir babyen født litt før termin og antageligvis fortere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...